jo als je ruzie heb met de eigennaar en dat gebreurt vaak denk ik dat je niet op een goede plek zit want ik vind dat dat ik maar ook mijn bijrijdster het naar haar zin moet hebben ik heb gelukkig een hele lieve bijrjidster die het super goed doet en ook nog eens heel lief is
marlinH schreef:
Ik heb nog nooit ruzie gehad met de eigenaren van m,n verzorgpony, en ook niet met die van m,n bijrijdpaard. Maar die heb ik ook nog maar net..
ik heb nooit ruzie met de eigenaren.. Maar het komt denk ik ook omdat wij bijna alles mogen..
We hoeven alleen te voeren als we er zijn en verder mogen we gwoon rijden enzo.. Ze zijn hartstikke bly met ons omdat ik een paard rijd waar niet iedereen op kan. En dat moet echt klikken!!
Gelukkig is dit het geval En zijn ze hartstikke trots op ons
Ruzie heb ik nog nooit gehad met hem *klopt vlug af!* Ik zie hem ook niet vaak, zo 1x in de maand ofzo, we bellen regelmatig voor wel tehoren hoe het gaat enzo, maar meer niet
friesiszwart
ruzie met de eigenaar van je verzorgpaard. Naar mijn idee moet je als verzorgster de verzorging zo doen zoals de eigenaar het hebben wilt. Ben je daar als verzorger niet mee eens dan kun je je aanpassen, hierover praten of stoppen met het verzorgen.
Ik heb vroeger een shetlander verzorgt. De eigenaren hadden een grote stal met allemaal springpaarden. Voor die springpaarden hadden ze een verzorgster. Ik was nog jong en had weinig ervaring, maar als ik iets fout deed dan begon die verzorgster echt vervelend tegen me te doen. Op een gegeven moment ging ik steeds minder naar die pony toe, omdat ik er door dat gedoe geen zin meer in had. Toen zijn mijn ouders met de eigenaren gaan praten en ging het een tijdje goed. Uiteindelijk is wel de pony verkocht
Dit is niet echt ruzie met de eigenaar, maar ik vind het hier toch wel passen.
Ik heb nog nooit ruzie gehad met eigenaren van verzorgpaarden. Als ik iets fout deed werd mij dat op een normale manier gezegt, en probeerde ik het te verbeteren. Het paardje wat ik nu rij is van een meisje van 15 die er zelf niets mee doet, en zij en haar vader vinden eigenlijk alles goed wat ik doe, en hebben er zelf ook niet zo veel verstand van, dus ze zijn al lang blij dat ik de pony rij en verzorg.