ja dan ben ik die week weg als het in Februari is .. ken de namen vn de vakance's wel .. maar wanneer ze zijn niet
Aanschouw.. De foto's (een selectie uit de 132)Leiden;Mar & Felies komen nr ons toe in La Place..She don't like pictures Just smiling Felies kijkt naar..Angela die komt.. (en bijna onderuit ging volgens mij )Ang & Mar hebben zeker wel lol! De 4 lieveerds! Groepsfoto met zelfontspanner Ann & Mar bij de Only.Ik (met n lachbui ), Ann & Mar bij de Only..Ang der nieuwe broek Gekke Mar bij de juwelier Mar loves de clown (McDonalds)Vriendloos patat eten hea! Felies met mn sjaal bij de wcs (McDonalds)Ik die uit de wc komt Mutsenchicka's (hoezo lengteverschil )'Ik wil niet op de..' *FLITS Ang met dr hippe roze broem broem. Paalknuffelaaaars! Gekko's! ..* Fotos Courage komen in andere post
Haha vet toffe foto's!En HAHAHA ik moet zo lachen om dat lengteverschil, sh*t Mar en Felies zijn echt klein!
CourageAnnemiek heeft ook nog foto's op haar digi vn mij op Courage zonder longe Longe was omdat Ann mijn zit wilde verbeteren whaha .. Lekker actief drafje..Ik;VLieeegtuig Poging tot doorzitten zonder te vallen Ik volgde Ann der bevelen zelfs nog op ook Valt niet mee op iets met zulkee grote passen en niet zo super breed Hoogte viel me nog wel mee Al kwam ik er bijna niet op whaha
Haha, ja ik noem jullie automatisch klein omdat ik zelf ook zo groot ben haha Haha tof die foto's met Courage!
Katja.. Ier is wel groot, ookal zijn wij klein, en als jij naast der zou staan zou je der ook groot vinden
Haha Ann vond jullie ook klein & lief hoor Felies en Mar.. Katja; Ik ben zowieso groot of hun klein zijn of niet.. ;o
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=702984&hilit=voor de miepjes die mee willen naar leiden!