je hebt het er al 'een beetje' met de eigenaar over gehad, hoe moet ik dat zien..?? vraag het gewoon aan iemand die er wel verstand van heeft, of die jullie wil helpen..
en nu ga ik het voor de zoveelste keer zeggen; MSN taal is NIET toegestaan op bokt! opletten dus! goed Algemeen Beschaaf Nederlands praten dus!
kunnen jullie niet eens een filmpje maken ofzo als jullie aan het longeren zijn? Misschien dat we dan wel goede tips kunnen geven wat jullie fout doen en wat goed, of wat je anders had kunnen doen?!!!
zo dik is ze nou ook niet echt.... Kan het niet gewoon een dikke wintervacht zijn? ik kende is een shet die heel dik leek te zijn, maar die had gewoon een enorme wintervacht. Staat je shet het hele jaar door op de wei of niet?
- De eigenaren doen niks tot weinig met de pony, - Ze staan in een kleine vochtige/vieze stal. - Ze moeder kan je weinig mee - Het veulen drinkt nog bij de moeder, maar dat vinden de eigenaren goed - Ze krijgt alleen gras en een beetje hooi. - Langs de fiets met haar is geen oplossing omdat ze nog niks tot weinig heeft geleerd, - longeren snapt ze wel maar ze is te eigenwijs om haar best te doen.
Ik hoop dat jullie zo een klein beeld hebben van hoe de pony en vooral ook de eigenaren zijn,
Wez ijn hard bezig de pony;s opnieuw alles te leren, De merrie wordt ook steeds liever, je kan een beetje zeggen van verwaarlozing van aandacht.
We zijn hier hard mee bezig en de TS vroeg gewoon om jullie hulp!
juist ja.... Als ze op zo'n miezerig stalletje staat met een beetje hooi, waar maak je je dan druk om dat ze te dik is??? Ik denk dat iemand die eigenaren is een schop moet geven dat ze die beestjes zo behandelen!!!