na 8 jaar bij mij verzorgpaarden weggestuurd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

0maris0

Re: na 8 jaar bij mij verzorgpaarden weggestuurd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:01

Ben wel benieuwd wat de exacte reden is..
Sterkte iniedergeval.. k weet prz hoe je je voelt..
K was ook weggetrapt ik mishandelde dr.. terwijl de eigenaar nooit kwam. je kan ook beter als verzorgster de eigenaar bijna nooit vertrouwen..want er zitten er een paar tussen!!
daarom verzorg ik ook geen paarden meer, nou jah k rijd er een bij, voor de lol af en toe maar verder.. no way!!

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:09

Jeetje wat een verhaal...

Ze zullen merken wat ze hebben weggestuurd.. Je bent gek van die beesten, dat je bijna het volledige tuig heb gekocht zegt al genoeg.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 15:18

ik had eerst ook een zadel, maar die werd oud en ging slijten. toen kreeg ik geld van de eigenaar om een nieuwe te kopen. anders hadden ze nu geeneens een zadel gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:34

Wat een k*t streek zeg! Na 8 jaar zonder pardon en nog wel op zo'n manier worden weggestuurd. Ik zou idd de eigenaar even bellen en met hem rond de tafel gaan zitten. Dan kan hij je vertellen wat die broer nu precies tegen jullie had op dat moment. En hij is tenslotte de eigenaar dus in feite heb jij nog steeds recht om te komen. Voor die meiden zou je toch ook hopen dat ze keihard van dat paard zullen vallen. Durven ze meteen niet meer terug te komen.

Heel veel succes en niet opgeven voordat je met de echte eigenaar hebt gesproken hoor! Die actie van de spulletjes meenemen is echt goed Ja

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:50

( t zijn toch ook hun spullen?? k had ze ook meegenomen!!)

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:02

Hey lieve neel!
Vind het zo k*t voor je!Stomme meiden!Hop dat het bellen lukt
Sterkte! Ach gut

spekster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:24

dammm wat een kl**te streek... zou toch proberen de boer zelf te pakken te krijgen... dan voel je je misschien ook wel weer beter als je de echte reden weet!

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:48

Wat een ongelooflijke boeren Boos! Vork (negatief bedoeld). Zoiets doe je toch niet. Zo'n iemand kan je idd zomaar wegsturen maar in dit land heb je toch wel fatsoensnormen. Ik zou eisen dat je met de eigenaar en die 2 meiden rond te tafel een gesprek wilt. Niks achter de rug om, gewoon recht voor de raap. Wedden dat die trutten dan door de mand vallen??

Jij en je moeder héél veel sterkte..... Ach gut

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 17:11

jasmijn78 schreef:
Je kan het ook zo bekijken: wees blij dat jij en je moeder 8 jaar gratis hebben mogen rijden. Je weet dat die paarden niet van jou zijn en dat je er niks over te zeggen hebt. Vervelend, maar waar. Dus je bent afhankelijk van de grillen van de eigenaar. En als die er iemand anders op wil laten rijden dan heb je gewoon pech.
Mssn mag die vent ook blij zijn dat er 8 jaar lang iemand naar zijn paarden heeft omgekeken...
Jij als verzorgster mag lekker slaafje gaan spelen en uitleg e.d. hoeft helemaal niet...

Dit is een heel vervelende situatie. Hoe moeilijk het ook is, ga gewoon verder, zoek iets anders, ik zou er geen woorden meer aan vuil maken. Aan zo 'n mensen heb je niets. Kijk trug op de mooie tijd die jullie hebben gehad en wees blij met wat je geleerd hebt. Lachen
(Is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik zelf ook uit ervaring.)

Een vz-paard achter laten is altijd moeilijk, ook al is het je eigen paard niet! veel sterkte! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 18:30

Ik wou precies dezelfde reactie geven als Renza en Sylleke.

Echt heel erg naar dat het zo moest lopen! Je hebt dan misschien geen 'recht' op een verklaring zoals Jasmijn zegt, maar ze moeten blij zijn dat jij daar 8 jaar lang bent gekomen om zijn paarden te verzorgen en te rijden (uitmesten etc.) en dan nog het lef hebben jullie zo weg te sturen. Dat is geen fatsoen en zo ga je niet met mensen om.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een ander verzorgpaard hebt gevonden!

ps die 2 meiden zouden het nu ook wel lastig krijgen met Arne heb ik zo'n idee van.. Nu jullie er niet meer op rijden en hun er ineens elke keer opgaan met maar anderhalf jaar ervaring, ik ben benieuwd hoe dat afloopt..

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 19:44

Arme Manuela,
wat een klootzak die man Scheve mond

Veel sterkte ermee Kusje

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:57

vreselijk. vooral als alleen jullie reden. het ka dan iemand anders zijn paard zijn, maar emotioneel hebben jullie waarschijnlijk meer met de paarden als de eigenaars.

ik verzorg rambo 6 jaar, en we zijn zielsmaatjes. ik zou niet zonder hem kunnen. ik kan dus wel indenken hoe jullie je voelen.

heel veel sterkte, ik hoop dat je toch nog een redelijke uitleg kunt krijgen. exuses is ook wel op zijn plaats.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 21:20

ik heb antwoord gekregen, maar zet het hier niet neer. meelezers, dus pb maar.

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:52

jeetje wat een rot streek!!
8 jaar is echt een hele lange tijd zeg!

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 00:10

Sterkte

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:07

jasmijn78 schreef:
[
Eh, nee... Je hebt nergens RECHT op. Het zijn hun paarden, het is hun erf. En als hun willen dat jij er niet meer komt dan zijn zij jou niks verschuldigd. Je kan hoogstens hopen dat ze hun goede wil tonen en met je willen praten.

Het klopt dat ze geen recht heeft om het paard te berijden en op het erf te komen aangezien het niet haar paard en erf zijn.

Maar na acht jaar heb je zeker wel recht op uitleg waarom ze niet meer welkom zijn. De manier waarop ze dit is gezegd is uiterst onfatsoenlijk en ongemanierd. Een bedankje voor al die jaren van verzorging was echt wel op zijn plaats geweest. Jasmijn je kan toch niet serieus menen dat je deze manier van met mensen omgaan normaal vind?