Zou je nooit vergeten..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

2misty2

Re: Zou je nooit vergeten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:41

En heb je al nieuws ts?Ik hoop zo dat ze het paard aan je willen verkopen en ben toch wel nieuwsgierig nu dus laat gauw wat van je horen!

letsgolieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:48

[quote="Michellkuh"]
Hoihoi..

Ik verzorgde een paard van 15 april tot vandaag 11 augustus. Alles ging heel goed en we gingen super vooruit. We hebben 1 meter gesprongen, we hebben tripple bar gesprongen. Sanne deed zelfs al een beetje aan de teugel lopen met rijden. Helemaal niks kon ze toen ik aankwam. Alleen stap en draf en heel hard racen in de galop. Alles heb ik haar geleerd. We deden ook vrijheidsdressuur. Ze kan al heel goed de basis wat ze eerst helemaal niet kon. Zelfs los doet ze het netjes. We kunnen de jambette, begin van de buiging en het zweepje vasthouden vond ze echt helemaal geweldig! En trots dat ze was dat ze het zweepje vast mocht houden. Ik mocht niet eerder opstappen, voordat ik het zweepje aan haar gaf en zij het mocht dragen. Daarna kreeg ik het terug en gingen we rijden. Zo'n geweldig paard.
Maar de eigenaar.. Hij doet geen flikker voor zijn paard, toen ik aankwam, Sanne helemaal onder de modder. Broodmager. Ruzie gehad over voer en water.. Nu krijgt ze voer, ze wordt weer wat dikker. Maar.. de eigenaar doet niks voor haar.. Ze staat daar voor oud vuil.
We deden ook camping activiteiten daar, maar deze week vonden de gasten ons helemaal niks, hoewel de weken ervoor altijd de gasten enthousiast over ons waren. Maar de gasten hadden wel altijd wat te mekkeren over de dieren en ik geef ze helemaal gelijk. Dieren hebben geen gras in de weide, behalve het paard. Hekwerk is niet zo fantastisch. Paard staat 60 cm hoog op mest wat ik nooit mocht uitmesten, daar heb ik ookal heel vaak ruzie om gehad. Maarja, vandaag heb ik een gesprek gehad met de campingbaas en zijn vrouw over hoe en wat en ik krijg dit weekend de tijd om me te bedenken of ik nog door wil gaan daar op de camping waar ook het paard staat. En als ik daar wil doorgaan, moet ik dit doen: 1x in de midweek camping activiteit en 1x in het weekend een campingactiviteit. Maar dat hou ik dus echt niet vol met school en stage! En dat tot oktober! En zit ook nog eens in mijn examenjaar, helaas kan ik dat niet laten vallen, dus moet ik Sanne laten vallen hoeveel pijn het mij ook doet. Dit weekend heb ik nog bedenktijd, maar ik heb mijn spullen al gepakt en van Sanne afscheid genomen. Nog 1 x mocht ze de zweep met trots vasthouden, en ik alleen maar huilen.
Als ik maandag daarheen ga, zeg ik Sanne nog 1 x gedag, nog 1x knuffelen. Nog 1x die laatste hinnik van haar als ik aankom. Dag lieve meid, je was echt fantastisch.. ik weet nu niet wat ik zonder jouw moet.. maar mijn wereld is ingestort..

Afbeelding
Mijn lieve Sanne

hoi
ik weet een beetje hoe je je voelt want ik heb het ook bijna meegemaakt
het begon zo:
de manege waar let's go staat zou gaan stoppen en de meesten paarden zouden worden verkocht maar je zou ook een paard kunnen leasen(huren) ik wou dat samen doen met vriendin waar mee ik samen let's go verzorg. maar mijn ouders vonden het te duur dus dat kon niet maar mijn vriendin ging wel leasen samen met een ander meisje op de manege. en toen dachten wij dat kunnen we wel met zijn drieen doen maar die moeder van dat meisje vond dat niet goed maar zij wel. en toen stortte mij wereld in. maar bij mij kwam het goed maar dat is een lang verhaal..

dus ik wens je heel veel sterkte en succes Huilen vind het gemeen van die camping baas

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 17:48

Zaterdag waarschijnlijk samen met mijn vader erheen.

letsgolieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:56

gaan jullie dan praten of sow??

letsgolieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:57

ik vind het wel een hele lieve foto en in je profiel zijn ook mooie foto's !!

letsgolieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 18:02

Ach gut ik wens je nog een keer sterkte hoor vind het heel zielig Ach gut ik hoop echt dat het goed komt hoor uit eindelijk!! Kusje

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:44

JAAAA, mag Sanne blijven verzorgen! Dus mijn vader hoeft haar niet te kopen. Volgende week moet ik wel nog ff praten met de eigenaar over wat ik vind over het paard en wat hij beter zou moeten doen. En ik krijg natuurijk ook te horen wat ik beter zou moeten doen. (ben ook niet perfect). Hier het verhaal:

Ik was met mijn hond aan het fietsen en ging richting de plaats waar Sanne staat. Ik fietste daarheen en wou Sanne zien in haar weide, maar daar stond ze niet.. dus ik rustig naar haar stal gefietst en wou haar aaien. Ik zag dat haar water op was en liep naar het erf om water te halen. Opeens zag ik daar de camping baas. Ik dacht sh*t.. toch maar naartoe gelopen en hallo gezegt. Opeens heel erg aardig enzo en hij had verwacht dat ik niet meer zou komen. Nog wat gepraat en ik had gezegt dat ik echt niet meer met de camping kinderen wou werken en gewoon weer wou zoals het eerst was: Dieren eten en drinken geven, Sanne verzorgen, eten en drinken geven op de weide zetten/stal zetten en stal netjes houden. Dat mocht, maar hij vroeg me wel of ik dan misschien op de zaterdag (misschien zondag) camping kinderen op Sanne wou zetten voor een klein bedrag. Dat wou ik wel nog doen, want op zaterdag hoef ik natuurlijk niet naar school. Nog wat gepraat over het een en ander en hij wou eigenlijk een advertentie zetten in de krant voor een nieuwe verzorgster. Maar ik was er gelukkig op tijd bij en ik heb haar terug Haha! Kheb nog de stal geveegt was echt weer een troep! Sanne water gegeven, Sanne dood geknuffelt.. Heel veel gehuild en een heel verhaal verteld tegen Sanne en toen samen met mijn hond naar huis gegaan. En morgen gaan we een heerlijke vroege buitenrit maken! En alles weer rustig opbouwen en ze mag morgen ook weer mijn zweepje vasthouden Haha! Dit was mijn gelukkige verhaal!!!! Haha!:D

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:13

aah zo ben echt blij voor je Haha! ik hoop dat nu alles goed gaat!

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 09:29

Super zeg!En kan me voorstellen dat je zo blij bent!!
Ik wens jullie veel geluk samen en ik denk dat dat helemaal goed gaat komen Haha!

Minthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 10:41

Zo hé! Wat fijn voor jullie!
Nog een hele, fijne tijd samen, en geniet er van!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 11:28

Ik heb vanmorgen een heerlijke buitenrit gemaakt van 2 uur! We hebben het meeste gewoon gestapt en gewoon genoten! Bij het galopje ging ze bokken en ze ging er tussenuit, maar dat mocht ze wel even, daarna hadik haar weer teruggepakt tot een rustige galop en daanra weer draven.. heb echt heeerlijk gereden!!!:D

letsgolieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:57

vet zech Go jij! Go jij!
ik vind dit echt top fijn dat het goed gekomen is Haha!
je hebt echt geluk gehad Ja
veel succes nu met sanne en een gelukkig toekoms Pling

Fable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:02

o wat leuk voor je!