Barvrouwke schreef:Goed zoeken. Ik ken het probleem, ik heb een verzorgstertje voor me shet lopen en ik vraag me soms af. Hoe kun je dat nou doen? Ik ben altijd heel zorgzaam, precies, netjes en zorgde altijd dat mijn verzorgspony lekker naar buiten kwam, minimaal een uur gepoetst werd, uurtje aan de hand grazen, rijden en stappen. Spaarde al mijn geld bijeen om wortels of zemelen te kopen, jatte de fruitmand thuis leeg voor haar enz. Ik vraag me ook af, waar de echte meiden zijn met een hart voor paarden.
ha hier is iemand!!! alleen heb helaas geen eigen paardje en ben al een tijdje opzoek naar een verzorgpaard maar vind helaas niks momenteel...dus heb ook niemand om die liefde aan te geven...ik had een verzorgpaardje waar ik altijd alles mee mocht doen en komen wanneer en hoevaak ik wou...ze was meer van mij dan van de eigenaar maarja...helaas door verhuizing was de afstand te groot dus nu iets hier in de buurt aant zoeken...maar ik koop ook altijd wortels en ander fruit (natuurlijk niet zodat het dier dik word door wat ik hem voer) maar geef ze altijd wat..poets ze zorgvuldig en niet snel snel en als ik ging rijden moest ik echt om 12 uur daar zijn om om 17 uur weer terug te zijn (moest ook half uur naar bos over drukke weg en ook weer terug...was geen rijbak ze had alleen haar wei)
maar ze zijn er wel hoor maar moeilijk te vinden en heb je dr een hebben ze vaak niet eens zin als jij ze eens vraagt te helpen met de stallen of ze in de weide te zetten ofzo!!!!