Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en dan lijkt het me ook nog heel gezellig om zo af en toe een gezellig meid over de vloer te hebben... maarja das mijn mening hoor
pony25 schreef:Ik hoef ook echt geen verzorger/ster
Ik heb mijn merrie zelf ingereden en ben haar zelf verder aan het doorrijden.
Ik heb mijn manier van rijden en iemand anders die van zichzelf.
Mijn merrie is geslagen geweest en is dus erg gevoelig.
1 ding verkeerd doen is soms weken of maanden terug in de tijd.
nee het zijn echt mijn schatjes waar ik varantwoordelijk voor ben en wil niet dat iemand anders met mijn beestjes''expirimenteert'' 
)
(mijn mening sorry als het wat bot overkomt)
ik ga met mijn pony mennen als ze oud genoeg is en daar is vele vertrouwen voor nodig , + dat ze een naar verleden heb gehad bij 1 van haar vorige eigenaren
.
Pannie schreef:Waarom ik geen verzorger wil? als ik niet genoeg tijd vrij kan maken voor mn paard vind ik het geen oplossing om er met zn 2en op te gaan rijden. Of ik moet er gewoon genoeg tijd voor hebben of ik ga geen eigen paard kopen
zo zou ik het ook doen.. maar kijk.. er zijn van die mensen en die zijn bijv. 50 jaar als ze een pony kopen.. en dan zijn hun later zelf te oud om er wat mee te doen en dan zoeken ze een verzorg(st)er zodat ze het paardje wel kunnen houden en toch nog verzorgt word.. want ze willen dan hun paardje niet kwijt

)