hulp gezocht bij het rijden van verzorgpaard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:16

leaapje schreef:
he sabje ik ga m'n best doen voor der
je hoort nog van me voor les mischien wel

..
is goed hoor.. ik hoor nog wel
Hoe ging het vandaag?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:22

VMR -> VP

amarinsjuh

Re: hulp gezocht bij het rijden van verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:13

laat je het weten als het wat wordt?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:47

Ik heb uit betrouwbare bronnen dat die man wel degelijk een meisje heeft lastig gevallen, of ie nou aardig is of niet!
Je mocht inderdaad Bonito komen verzorgen maar ik hoorde niets meer van jou. Ik heb je uitgenofigt om eens op stal te komen kijken en kennis te maken met de andere stal mensen, toen niets meer gehoord van je. Maargoed
Ik heb veel verhalen over deze pony gehoord. Ik kan je een enorme goede instructrice aanbieden. De beste die ik ooit gekent heb en weet waar ze over praat.
Ze geeft morgen een clinic bij ons op stal..als je interesse heb?

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 17:27

leaapje schreef:
oke zal ik doen

he meiden
sorry maar het gaat niet door de boer kan het allemaal niet meer aan dus verkoopt die zijn fjordje en in mijn eentje kan ik hem ook niet kopen dus kan ik het wel vergeten:-(
nu dus weer verder zoeken snik snik
toch bedankt voor de reacties mischien kan ik ze nog gebruiken
groetjes leandra

amarinsjuh

Re: hulp gezocht bij het rijden van verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:23

aah echt amr beestje hopelijk krijgt ie een goed tehuis

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:48

ik hoop het ook...het kan toch ook haast niet slechter???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:30

Nou nou, nu wordt het wel een beetje erg uit zijn context gehaald op deze manier.
Ik vind niet dat er iemand zwart gemaakt moet worden (wat hier nu dus gebeurd) die niet eens zijn weerwoord hier kan geven.
Verder vind ik dat je geen recht van spreken hebt als je alleen maar reageert omdat je "van horen zeggen" iets hebt vernomen. Het kan zijn dat jij het een betrouwbare bron vindt, maar dan nog blijft het van horen zeggen.
Degene over wie het hier nu gaat is een boer van al een beste leeftijd. Een aardige hardwerkende man, die met wat hobbyhouderijtje zo hier en daar eens wat bijverdient.
Hij heeft dan niet veel verstand van paarden, maar ze worden nou niet bepaald verwaarsloosd, zoals hier gesuggereerd wordt.
Paard staan gewoon op de wei, heeft de ruimte, kan ook schuilen en bij slecht weer zet hij haar snachts binnen, maar bij voorkeur niet (konden alle paarden maar zo staan) Krijgt elke dag aandacht (eten, heen en weer verplaatsen weides) Staat niet compleet alleen, in de omgeving staan meerdere paarden/pony's. Qua wormenkuur, inentingen zou het wel wat mogen verbeteren, dat is wel zo, maar het dier is nu niet in dusdanige "shape" dat hij gered zou moet worden of dat hij het o zo slecht heeft.
Paard wordt niet mishandeld (geestelijk of lichaamlijk), wordt niet geslagen oid.
Dus als deze meneer iets verkeerds naar mensen toe heeft gedaan ( zoals beweerd hierboven) betekend dat nog niet dat hij zijn dieren verkeerd behandeld

En bovendien daar gaat het niet eens over hier in dit topic..
Ontopic verder graag!
Mochten over het bovenstaande reacties nog reacties komen, deze graag via de pb (blijft dit topic een stuk schoner )

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 15:25

hij sabje deas waar ik vond het ook een aardige vent maar dat doet er allemaal niet toe ze gaat voor een flink bedrag weg dus ze zal wel in goede handen komen hier kan verder een slotje op

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 15:26

oja cinnepin ik heb jou wel gemaild hoor maar het is waarschijnlijk niet aan gekomen helaas heb ik op dit moment echt geen tijd s'avonds helaas dus kan ik niet komen toch bedankt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:06

Ok..is inmiddles ook niet meer nodig
Maar het mail adres dat hier staat is niet meer geldig vandaar in het vervolg een pb

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 18:24

oke vandaar mocht je ooit nog iets weten denk dan aan mij:-)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 09:03

leaapje schreef:
oke vandaar mocht je ooit nog iets weten denk dan aan mij:-)

op marktplaats stond een 2,5 jarige haflinger in veenendaal/overberg waarvoor ze nog iemand zochten! even bij verzorgers/bijrjders en dan op veenendaal zoeken.

leaapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 10:49

hoi hoi

leuk dat je het even doorgeeft maar ik ben al voorzien ik werk sinds kort op een pension waar ik een verzorgpaard heb die ik als eigen mag beschouwen dus heb ik het te druk toch bedankt

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 17:44

Oud topic.