Thnx.. Of zij gaat mij pesten dat kan ook nog.. Zal maybe ook wel een half uurtje op Ronini rijden, want San heeft wedstrijd op Rashida zondag.. En die rijdt bijna nooit op Rashida
Haha Dat kan ook heh Ik ga vandaag niet naar mariska en nike,,,moet huiswerk maken en beginnen aan tekening kan eindelijk Morgen misschien wel weer...(heb pas om kwart op 4 uit en moet uur fietsen)
Binnekort begint de dekentijd weer, niet leuk . Maar Olga wordt zals met deken al een halve wasbeer, dus het moet maar .
Het wordt voor mij al over anderhalve week dekentijd.. Rashida komt in een buitenbox te staan en ze kan lekker het land op..Dus als het snachts zo koud is krijgt ze een deken op..Nu krijgt ze er nog geen 1 op van mij..
haha Mariska en Nike krijgen allbei geen deken om terwijl nike het wel nodig heeft. Ze heeft niet veel haren en haar vacht is dun...vorige winter stond ze gewoon helemaal te trillen in de wei... Maar ik mag haar geen deken omdoen, dus kan wel een goede buitendeken gaan kopen maar ze mag hem tog niet om
dan zal ik me ook maar eens melden! zal ik gelijk wat vertellen Ik heb schouderbinnenwaards geoefend met mijn verzorg knollie! ging al best goed! de meeste zullen dat wel kunnen, maar mijn verzorgpony is een manege paardje dus als je hem wat leert dan is het dezelfde dag er al weer uit door die les kinderen best iritant dus!
Haha ok Ik ook niet echt... Ga morgen weer naar mariska en nike als het goed is
Thunder4ever: pony's die ik verzorg..mariska(5 jaar ) kan nog niet eens normaal draven...dus veel kan ik er niet mee..niet dat het erg is is al een hele uitdaging om haar fatsoenlijk aan het lopen te krijgen...bedoel dus niet aanleuning of iets want dat snapt ze allemaal niet maar bedoel dat ze luistert naar de teugels en mij hulpen been = bij haar: rennen! zus als ik wil dat ze bijv een volte in draf maakt kan ik niks met mijn benen doen want gaat ze alleen maar harder (doe het wel proberen en gaat al best goed voor haar doen)
En de andere pony heeft eerst op concour gesprongen Maar daarmee is ze een beetje verkloot om het zo maar te zeggen en moest met haar opnieuw beginne...lang verhaal(profiel) en stap nu alleen maar...(moet van eigenaren anders had ik er nu al niet opgezeten)