Verzorger paard van vriendin naar puur zakelijk..

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:06

Ik denk dat een gesprek wel op z'n plaats is. Ze komt al een jaar of 10 ik zou die niet zomaar aan de kant zetten. Spreek een keer af om te praten dat kan ook gewoon op stal. En dan kan je zeggen dat je het moeilijk vind dat de communicatie zo veranderd is. Daar is niets mis mee om dat aan te geven. En kijken of je daar samen uit kunt komen. En als dat niet gaat kun je altijd nog kijken en dan ben jij de enige die het beste voelt wat goed is. Ik snap best dat het lastig is voor jouw maar aan de andere kant ze zorgt toch al 10 jaar goed voor jouw paard. Ik weet niet of je perse iemand nodig hebt maar zomaar een andere vinden zal ook niet meevallen zeker omdat zij ook precies weet hoe het werkt en met iemand anders moet je weer van 0 af aan beginnen. En moet je afwachten wat het word.
Je moet doen wat voor jouw goed voelt. Maar ik zou ook nadenken dat er waarschijnlijk geen weg terug zal zijn mocht je er mee willen stoppen. Probeer in ieder geval je hart te luchten(bij haar) dat zal je ook helpen bij de keuze die je gaat maken.