abelmijnshet schreef:pinto_1 schreef:Ik zou in ieder geval eerlijk zijn in je advertentie, niet jezelf beter voor doen dan je bent.
Dus niet dat je paarden kunt inrijden.En heb je werkelijk 1.20 gesprongen? Of schat je dat zelf zo in? Op de maneges waar ik heb gereden heb ik geen manegepaarden of ponys dat zien springen namelijk...
Probleem is dat je zo een andere verwachting schept als je straks kunt waarmaken, of dat mensen je niet serieus nemen.
Jeetje, dit is wel onbeschoft... Ja, ik heb een shetlander ingereden, zelfs foto's en ook nog een appeloosa... Dus niet iets zeggen wat niet waar is, maakt me echt kwaad! Ja ik heb 1.20 gesprongen.... En niet bij een manege, nee gewoon bij een van mijn veezorgpony's. Intotaal heb ik 2 jaar bij een manege gereden veder alleen op verzorgpony's en privélessen op die pony's. Ik vind dit echt een onbeschofte reactie, iemand die niks van iemand weet hoeft niet te oordelen
Onbeschoft? Dat kan ik eerder van jouw reactie zeggen...
Ik probeer je tips te geven. Als ik je OP lees heb je twee jaar een shetlander als verzorgpony, en rij je 6 jaar op de manege. Als ik je advertentie lees kun je 1.20 springen en kun je pony's inrijden. Dat klinkt mij niet echt logisch in de oren.
Mijn advies is om eerder te bescheiden te blijven dan om jezelf de hemel in te prijzen. Je bent nou eenmaal 12, dus het zal eerder opgevat worden als grootspraak dan dat mensen je serieus nemen.
Maar goed, je reactie op mijn post zegt mij al genoeg.