De goede verzorger

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: De goede verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 14:04

Fijn dat er zoveel fijne verzorgers/eigenaren rond lopen :) 1 februari hebben wij alweer 'ons' 1-jarig jubileum gehad. Had ik vroeger als verzorgster nooit verwacht dat ik later eigen paardje zou hebben en iemand anders de kans te geven.
Hoe zijn jullie allemaal terecht gekomen bij je verzorgster/bijrijdpaard?

Marocje
Berichten: 5637
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:21

Ik heb inmiddels ook twee fijne verzorgsters! Ze moeten nog erg veel leren, en zijn ook erg verschillend. De jongste is erg leergierig, en pakt zelf dingen op en vraagt waarvoor iets is/waarom iets zo moet. De oudste is heel erg onzeker, maar wil ook graag leren.

Omdat ik zwanger ben, en er dus niet meer opstap en uiteindelijk ook minder kan doen/komen. Heb ik eens op MP gekeken. Ik heb dat wel vaker gedaan, maar was nooit wat tegen gekomen. Nu zag ik dus twee advertenties die me wel aanspraken, en die heb ik benaderd met hele beknopte info, zoals in welke plaats de pony stond en of dit te doen was, daarna zou ik uitgebreider erop ingaan als er interesse was. Van 1 moeder kreeg ik te horen dat het net te ver was voor haar dochter om te fietsen, en van de andere moeder dat het voor haar dochters heel goed te doen was, aangezien er 1 daarvan daar in de buurt op school zit.
Het toeval wil, dat hun broertje dus bij mijn zoon in de klas zit, en ze gewoon vlak bij ons wonen! Dus we kunnen het nu vaak combineren met mee heen of terug rijden..

Ze zijn er nog geen maand, maar tot nu toe gaat het dus allemaal erg fijn!

nova_zodiax

Berichten: 1038
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: De goede verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 14:27

Jaren geleden ging nadine mijn paard verzorgen. 9 jaar lang is zij door weer en wind gegaan. Een betrokken verzorgster en een fijne vriendin. Inmiddels is mijn paard helaas overleden. Nu heeft zij een eigen paard en verzorg ik die van haar.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: De goede verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:53

Dat is handig. Zo samen een paard delen.