Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vicky_Belle schreef:Wow iedereen van bokt zou er haar uit bonjouren.
Misschien ben ik wat gematigder, als ze nog maar 9 of 10 jaar is, is het in mijn ogen nog maar een kind.
Ik zou haar aanspreken op haar gedrag en haar nog 1 kans geven. Als ze van de pony houd (en het dier aan haar gewent is) is wegsturen direct zo hard. Eens goed bang maken dat ze de pony kan verliezen kan ook al veel helpen
(even nagekeken, nog steeds ja
) en dat ze er vanalles mee gaat doen (wedstrijden etc.) Ging van kwaad tot erger, leuk dat een kind het leuk vind, interesse heeft in die pony maar er zijn grenzen.
dus ze had hem ook echt voor haarzelf
)
altijd terug rijden, inhouden, met andere in de bak niet durven te rijden) en dat ik het gewoon af ging kijken en het zelf wel weer zou pakken. Setje meegegeven dat ze zelf uitgezocht had en ik nooit zou gebruiken (roze dekje, bandages, oornetje, nog een wit dekje met steentjes, laarzentas...) Krijgt ze het voor elkaar om nog dingen mee te jatten ook... "want dat mocht ze toch ook hebben"... Miscommunicatie...
alle frustraties kwamen weer even naar boven
) Maar echt.. als je nu al twijfelt, ga niet langer door, stop er niet meer tijd in... Hoe langer je ermee aan blijft modderen, des te meer irritatie, des te verder ze waarschijnlijk ook gaat.. Als ze al tegen haar ouders een grote mond heeft (had die van mij ook) dan gaan ze zo ook tegen jou doen na een tijdje.. respect kennen ze niet ofzo.. niet geleerd :S) 
)