succes!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes!!

Cas123 schreef:Ts weg met haar! Niet normaal! Idd gaan dreigen met de politie. Dit zou ik meteen al doen aangezien ik uit maak van je berichten dat als je gaan zeggen dat ze niet meer mag komen ze dit niet zal doen. Echt kies voor jezelf en je paard/pony! Betaal je je paarden zelf of steunt je vader je? Als hij je niet steunt zou ik haar gewoon weg sturen. Als hij je wel steunt zou ik eerst goed praten met hem.succes!!

Ragdollcat schreef:Wow, hier sta ik van te kijken zeg!!! Lijkt wel een zeer verwende kind van ongeveer de 8 jarige leeftijd.
Ik had haar direct de deur gewezen.
Ik ben ook heel erg anti-verzorgster (door dit soort toestanden, ben ik wel erg anti geworden en met bazige moeders erbij ook nog), ik zorg zelf voor mijn eigen paard en anders iemand die er nuchter in staat en het niet claimt maar er gewoon van geniet en me helpt.
Zelf ben ik ook heel makkelijk met bijrijpaarden en/of verzorgpaarden, als de eigenaar het zo en zo wil, prima, want het is mijn paard niet en gaat ie verhuizen, ook prima dan neem ik gewoon ff afscheid en wens ze het allerbeste, klaar.
En ik hecht me er ook niet aan en anders koop je maar zelf een eigen paard.
Ik toch niet.Don_Zhivago schreef:Ik ben verbaasd over het feit dat jou vriendin (T.) jou nooit heeft ingelicht. Dat vind ik raar.
Daarnaast zou ik A. Zonder blikken of blozen even heel duidelijk de waarheid vertellen!
Niet meer welkom, geen vinger meer aan JOU pony.
Komt ze toch, dan aangifte doen.
Wegwezen! raar figuur.
Ik sprak haar niet veel (en nog steeds
)
butterflyVIP schreef:niet meer terug laten komen
wat een respect maar niet heus
jij bent de eigenaar van die pony
jij beslist
en niet zij
het is leuk dat ze voor de pony gezorgd heeft
maar je bent duidelijk geweest
ga op je strepen staan en opzouten
met dat grietje
en TS je hoefd die pony niet weg te doen
er zijn vast wel bij jou in de buurt
kleine kindjes
die je zelf 1 x in de week een uurtje laat lessen op je pony
pony krijgt lekker zijn beweging
of ga zelf lekker met hem wandelen
en dat soort dingen
![]()
ik wens je heel veel suc6 met dit vervelend kind
gr
xxxlottie schreef:Het klinkt toch wel heel erg alsof A. niet helemaal 'normaal' is... Maarja, ken iemand die hier behoorlijk op lijkt.
Misschien een camera ophangen? En ook bordje ophangen met cameratoezicht. Haar vertellen dat ze welkom was, maar vanwege haar gedrag dit nu niet meer is, je wilt mensen bij je paarden hebben die je kunt vertrouwen en zij heeft je helaas laten zien dat ze niet te vertrouwen is, eigen schuld dikke bult maar ze heeft haar kans gehad. Ik weet niet waar je woont maar anders even pony een tijdje bij iemand anders neerzetten en zeggen dat pony verkocht is? Het is wel gemeen maar als A. echt zo vervelend is kan ze het zo krijgen ook!
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken... Hou ons op de hoogte!!!

Ik kwam toe samen met een vriendin van mij, want we waren eerst naar haar paardjes geweest.
Waarop ik weer zei dat dat logisch is, aangezien pony stress gehad zal hebben tijdens de verhuis (paard is ook vermagerd - lees; singel zit nét 1 gat hoger) en dat ik niet wil dat er bijgevoerd word.
Toen ik terug bij het gesprek kwam, viel er een kille stilte en zei ik dat ik ging verder doen. Moeder van A. zei "ik ook" en goot hun kuip met water leeg om hem met vers water te vullen
Ik heb geen beschikking tot stromend water en moet het doen met 2 kuub-vaten die regenwater op vangen (waarvan ik nog een halve over heb, door de droogte en warmte) Nadat ze dit deed zei ik meteen dat ik wel ging vullen. Waarop ze standvastig zei "nee, ik doe wel verder."

dit ligt niet bij jou maar bij hun omdat ze geobsedeerd door jou Pony zijn geworden.