Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moonlight17 schreef:Ik heb ook een bijrijd/lease paard hoe je het noemen wilt. De eigenaar kan er niet meer op rijden door zijn leeftijd en een vrij jong dier. Ik mag er alles mee doen wat ik wil, behalve medische/verzorgings beslissingen die laat ik aan hem over, hierin bied ik wel mijn advies en mening in aan. Behandel het paard dan ook hetzelfde als mijn eigen oude pony.
Kan het paard pakken wanneer ik wil en vertrekken. Als ik langer met het dier weg ben dan een paar uur, dan meld ik dit vaak wel even. Bijv. Wedstrijden, Clinics, Naar het bos met de trailer enz. Bij wedstrijden ofzo wil hij graag komen kijken, hij komt naar bijna al mijn lessen toe. Dus de eigenaar is zeer nauw betrokken met mij.
We hebben wel hier en daar onze meningsverschillen over bepaalde dingen, aangezien hij nogal van de oude stempel is en ik ook naar de modernere dingen wil kijken.
lauravanbeek schreef:Moonlight17 schreef:Ik heb ook een bijrijd/lease paard hoe je het noemen wilt. De eigenaar kan er niet meer op rijden door zijn leeftijd en een vrij jong dier. Ik mag er alles mee doen wat ik wil, behalve medische/verzorgings beslissingen die laat ik aan hem over, hierin bied ik wel mijn advies en mening in aan. Behandel het paard dan ook hetzelfde als mijn eigen oude pony.
Kan het paard pakken wanneer ik wil en vertrekken. Als ik langer met het dier weg ben dan een paar uur, dan meld ik dit vaak wel even. Bijv. Wedstrijden, Clinics, Naar het bos met de trailer enz. Bij wedstrijden ofzo wil hij graag komen kijken, hij komt naar bijna al mijn lessen toe. Dus de eigenaar is zeer nauw betrokken met mij.
We hebben wel hier en daar onze meningsverschillen over bepaalde dingen, aangezien hij nogal van de oude stempel is en ik ook naar de modernere dingen wil kijken.
super vet! lief ook dat je er alles mee mag doen!