Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Barbara_ schreef:Je zegt zelf dat verzorgers een dienst verlenen voor de eigenaar. Maar toen jij een verzorgpony ging zoeken, deed je dat om die mensen te helpen of omdat je het zelf leuk vind en geen eigen paard wilt / kunt onderhouden? Voor mij het laatste, vind het dus ook raar dat sommigen er betaald voor willen worden
Ik betaal niks en krijg ook niks betaald, we hebben gewoon een deal. Ik mag alles met de paarden doen, maar ik hou de stallen schoon en ik voer de paarden wanneer de eigenaar niet kan/op vakantie is. En dat is nogal vaak... win-win
lieveli schreef:Wat noem je zelfstandig rijden? Wat is je niveau, wat is je ervaring?
Toothless schreef:maar de hoefijzers is geen maandelijkse uitgave toch? of wel? @Janneke584
secricible schreef:Simpelweg de regel van vraag en aanbod. Omdat er meer mensen zijn die een verzorgpaard zoeken dan dat er verzorgpaarden zijn kun je geld vragen aan een verzorger. Was het andersom kon je geld vragen als verzorger...
Toothless schreef:lieveli schreef:Wat noem je zelfstandig rijden? Wat is je niveau, wat is je ervaring?
Ik rij inmiddels al bijna 9 jaar, mijn niveau ligt een beetje tussen B/L niveau, mag officieel in de L1 starten maar heb niks met wedstrijden.
En onder zelfstandig rijden versta ik: Het paard lekker een halfuur/uur kunnen laten lopen, dus lekker naar ontspanning werken, dit kan een halfuur duren, maar ook een uur. Ik heb toen les gehad van de eigenaresse van mijn oude verzorgpaard, daar heb ik ontzettend veel van geleerd.
Verder kan je altijd mijn profiel lezen
sneeuwpop schreef:Hoezo de 1 L ruiter is de andere niet?
Een L ruiter moet nog heel veel leren. Niks mis mee! Alleen wel een feit!
sneeuwpop schreef:Een Z ruiter moet ook nog heel veel leren. Zou ik op een grand prix paard mogen rijden, zou ik daar ook voor betalen. Die ruiter gaat dat direct voelen als een simpele Z ruiter een paar rondjes heeft gereden.
Paard is een spiegel.....
maar goed, die dienst zie ik dus niet.
De conditie op pijl houden is slechts voor enkele eigenaren prettig. En dan nog zie ik dat de bijrijder dit voor zichzelf doen en niet als dienst.
Ik geef mijn paard echt liever vrij, dan heb ik minder werk......