Joh wacht even af. Ik heb ook zo vaak meegemaakt dat ze heel enthousiast waren opeens en weer vaker willen gaan rijden, twee weken later was het meestal al weer over.
AnnemiekvM
Geplaatst: 14-06-14 10:33
Gypsy schreef:
Joh wacht even af. Ik heb ook zo vaak meegemaakt dat ze heel enthousiast waren opeens en weer vaker willen gaan rijden, twee weken later was het meestal al weer over.
Ik denk zeker als je net een baby hebt.
Esmee_RS
Geplaatst: 14-06-14 10:36
Ja helaas, maar het is niet jouw paard. De eigenares van mijn verzorgpaard kan deze periode ook niet vaak, waardoor ik ook heel vaak moet. Maar binnenkort zal dat ook weer terug gaan naar 2 keer per week. Bekijk het positief, wees blij met die ene keer want er zijn ook mensen die helemaal geen verzorgpaard hebben
Kijk het gewoon even aan Ze zal niet de eerste zijn te optimistisch is pre kind over het tijdperk post kind
bella24
Geplaatst: 14-06-14 13:07
Ik ga met de anderen mee. De kersverse mams zal wellicht twee keer rijden ook prima vinden. Zo soepel gaat dat meestal nog niet gelijk na de bevalling Nog even aankijken dus.
Ik zou niet beginnen over 'gebruikt voelen'. Denk dat de eigenaren daar weinig boodschap aan hebben. Je hebt gratis het paard mogen rijden dus ik vind dat ook niet terecht (snap je gevoel natuurlijk wel).
Ik zou wel aangeven (als het nog een keer ter sprake komt) dat je 1 x in de week te weinig vindt om echt iets op te bouwen met een paard. Als ze blij met jou zijn, dan zullen ze ook een beetje rekening met jou proberen te houden.