Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NesxNas schreef:love_horse1 schreef:Om kwart voor 5/kwart over 5 dan is het zover dan ga ik Aragon ontmoeten, jullie krijgen natuurlijk een update over hoe het is gegaan en of ik een verzorgster van Aragon blijf
Je hebt hem al ontmoet
NesxNas
[quote="love_horse1 schreef:NesxNas schreef:
Je hebt hem al ontmoet
Soort van, alleen geaaid!, maar dat noem ik niet echt ontmoeten haha
NesxNas schreef:lovefi schreef:Geen kusjes voor Daylightdie geeft je als dank een bijtaanval
Ik ken Daylight niet maar heb haar weleens gezien volgens mij
lovefi schreef:NesxNas schreef:Ik ken Daylight niet maar heb haar weleens gezien volgens mij
Klopt, ik ben er vaak 's avonds en ook niet elke dag dus ik kom niet zo super veel mensen tegen. We hebben laatst een keer samen in de bak gereden volgens mij, maar ik geloof dat [naam] 2 verzorgsters heeft he? Dan weet ik het niet zeker.
NesxNas schreef:lovefi schreef:
Klopt, ik ben er vaak 's avonds en ook niet elke dag dus ik kom niet zo super veel mensen tegen. We hebben laatst een keer samen in de bak gereden volgens mij, maar ik geloof dat Nasty 2 verzorgsters heeft he? Dan weet ik het niet zeker.
Nas heeft er idd twee, weet niet of jij nog weet op welke dag het was? Als het meisje een bril had en bruin haar was ik het sowieso niet
lovefi schreef:NesxNas schreef:
[naam] heeft er idd twee, weet niet of jij nog weet op welke dag het was? Als het meisje een bril had en bruin haar was ik het sowieso niet
Volgens mij was het op een vrijdag, dat was een meisje zonder bril in ieder geval. Ik rijd best vaak met dat andere meisje volgens mij, nu je het zegt ja dat is een meisje met een bril. Die moet de rijbaanregels misschien ook nog is een keertje doornemen