wegwezen daar!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annickkii schreef:Mag ik vragen waarom frederieke?
Ik ben het er mee eens dat zij weg moet gaan als zij van alles verplicht word waar ze niet betaald voor word, laat ik dat voorop stellen.
Maar wat ik gewoon jammer vind is dat tegenwoordig mensen maar voor alles weg lopen zonder met elkaar te communiceren.
Zo heb ik bij een vriendin een gelijkwaardige situatie meegemaakt, zij is met diegene gaan praten en bleek dus een verhaal achter te zitten waarom hij zo deed en dat is uiteindelijk opgelost en zij is om die reden nog steeds met veel plezier daar.
Wat ik probeer te zeggen is dat je soms ook mensen een kans moet geven en er niet gelijk voor moet weglopen.
Mindim schreef:Aangezien TS al aangeeft dat er al geprobeerd is met de stalhouder te praten, maar dat dit niet is gelukt.
Meisje moet naast school 3 paarden rijden, uitbrengen op wedstrijd en dat zelf bekostigen, meer dan 3 stallen mesten en voeren. En dat op een handelsstal waar paarden door de ervaringen die het meisje ze bij brengt voor meer geld worden verkocht. Dus het meisje levert er wel behoorlijk op in en de handelsstal heeft gratis personeel, minderjarig ook nog. Dus regelrechte uitbuiting. Mijns inziens zou ik ook zeggen wegwezen daar.
Sommige mensen kan je alle kansen van de wereld geven, maar pakt men ze nu eenmaal niet aan en dan is het gewoon klaar.
Annickkii schreef:Ik vroeg het aan frederieke, dus zou ik daar graag antwoord van willen hebben...
Er staat in de Op niet dat ze al met hem heeft gepraat alleen dat hij moeilijk is daarmee.
Citaat:Ze zei dat het een beetje zo'n type is waarmee je niet in discussie kan gaan: Dat wat hij vindt, is de waarheid en is het beste en al het andere niet.
Ze heeft al eerder met hem proberen te praten.
Mindim schreef:Citaat:Ze zei dat het een beetje zo'n type is waarmee je niet in discussie kan gaan: Dat wat hij vindt, is de waarheid en is het beste en al het andere niet.
Ze heeft al eerder met hem proberen te praten.
Ze heeft het dus wel degelijk geprobeerd. En verder als je een persoonlijk en alleen antwoord wilt van Frederieke, misschien moet je dan een pb sturen. Wanneer je het in het topic zet mag iedereen er op reageren