RianneH schreef:Om het niet een advertentie topic te laten worden, vraagje. Hoe zijn jullie aan je (verzorg) paard/pony gekomen?
Ik heb even op je profiel gespiekt, en wat maak je mooie foto's !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Om het niet een advertentie topic te laten worden, vraagje. Hoe zijn jullie aan je (verzorg) paard/pony gekomen?
Lienek schreef:Ik merk vooral dat friesland een overschot heeft aan paarden en er maar weinig paardenverzorgers/bijrijders zijn.
Ik geef de hoop hier er een te vinden al een beetje op, vandaar dat ik hem, mits de amazone ervaren genoeg is, hem ook wel wil verplaatsen.
KirstenVosje schreef:Kom er net dus achter dat ik bij bokker xNikitaaa op school zit, de wereld is klein!![]()
xNikitaaa schreef:Ach ja, je vind wel wat. Het is lastig maar goed, het is het vaak wel waard. Ik heb ook verschillende dingen langs zien komen enzo, maar ik wordt altijd beoordeeld om mijn leeftijd en dan hebben mensen gelijk iets van: nee dankje...
RianneH schreef:Maar aan de andere kant ben ik als eigenaar ook behoorlijk kieskeurig. Je paard is wel een dier dat erg belangrijk is, naast dat jij als eigenaar verantwoorlijk bent bij evt ongelukken. Wijsheid komt niet altijd met de jaren, maar vaak wel..
Mijn paard heb ik leren kennen als verzorgster en uiteindelijk overgenomen. Je kent het wel, verzorgster vind paard erg leuk, paard moet verkocht worden, verzorgster wordt eigenaar :p
En dames, voor zoektochten naar een vz paard horen we op de markt te zijn;)