Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vuurneon schreef:Ik zeg toch; geld betalen voor een top paard waar je zelf veel van kan leren vind ik niet gek. Betekend niet ik het vanzelfsprekend vind dat je altijd moet betalen![]()
Ik heb nog nooit betaald voor bijrijdpaarden! Gekke Henkie
moyra schreef:Mijn bijrijder heeft 3 vaste dagen in de week en de rest van de dagen mag ze zelf bepalen of ze gaat.
meestal is ze er 5 dagen p.w en nu ik zelf ziek ben heeft ze dus een 'eigen' paardje. Ik zelf ga 3 p.w en heb de krachten niet om iets met mijn paardje te doen op de gewone verzorging na dan is mijn tank leeg. Het is een kanjer van een meid en zeg dit met regelmaat en als de mensen zeggen goh wat ziet je paard er goed uit dan zeg ik ook eerlijk dat die eer naar mijn bijrijder gaat. Ik heb ook een jong paard en ook daar ontfermt ze zich overZe vind het leuk en leerzaam. In het begin hadden ze afgesproken dat ze 50 euro zou betalen voor 3 vaste dagen p.w en heb later ook gezegd (paard was te dik dus paste zadel niet dus ze reed zonder zadel) ik wil hier geen geld voor maar ze bleef toch storten en als ik het terug storten kwam het met de zelfde gang weer terug
Tja als je zo graag mee wilt betalen is dat natuurlijk prima
Onze stal bied wel alle luxe in een boeren uitstralingHeerlijk want je hebt niet het idee dat je op een dressuur stal staat en toch heb je solarium binnenbak stapmolen en noem het allemaal maar op.
Moet wel zeggen dat tussen ons alles in overleg gaat en als zij ergens een mening over heeft deze ook mee word genomen in omgang met de paarden.
Nogmaals ik heb (eindelijk ) een topper getroffen.
De reden dat ik geld vroeg/vraag is omdat ik wil dat iemand serieus is en niet onder eens niet op komt dagen.