Welke verzorger/bijrijder heeft eigen kastje?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:30

ik heb niet een eigen kastje maar heb een plastieke doos met spulletjes in en een houten staander met men zadel en 3dekjes eronder voor de 2 "zadekkasten" van de eigenaar.
Maar zit nu wel op een priver stal.
Bij men vroegere verzorgpony ( stond op een manege) had ik geen kastje.

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:33

ik rijd bij mensen thuis, en mijn spullen liggen gewoon bij hun in de kast :)

StonedRomy

Re: Welke verzorger/bijrijder heeft eigen kastje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:17

vraag je er geld voor voor de kastjes?
meschien is het een idee om de pensionklanten een gratis kastje te geven en de verzorgers die perse een kastje willen er iets voor laten betalen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:50

Nee hoor, hier niet. Ik heb een zadelkast waar alles wat ze nodig kunnen hebben voor mijn paard in zit. Cap kunnen ze in de kast leggen maar ruimte voor allerlei andere zooi is er niet. Wil overigens ook niet dat de verzorgster zelf een poetskist oid meeneemt, ze kan prima mijn spullen gebruiken, dat zijn de spullen die bij mijn paard horen. Als ze komen kunnen ze hun jas ophangen en waardevolle spullen in de kast en die gaat dan op slot, maar na het verzorgen en rijden gaat alle zooi mooi weer mee naar huis. :)

ShenziMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:47

Ja, ik heb er een! In de zadelkamer staat zo'n kast met vier van die 'schoolkluisjes' in gebouwd. De andere drie zijn voor de stagaires. Ik bewaar er mijn cap en chaps in, maar ook banages en halsters. Zo blijven die tenminste schoon. :+

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:56

Ik rijd bij mensen thuis, en ik heb gewoon alle ruimte om mijn spullen neer te leggen :P ik heb het nu in plastic zakken zitten, en dingen zoals serum bij in de poetskist. Nu ben ik dan ook de enige die voor dat paard zorgt dusja :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:52

Mijn vzpony staat bij iemand thuis en ze had al een eigen zadelkast, en die mocht ik gebruiken.
Daar ligt nu toch wel erg veel rotzooi in, maar niemand heeft er last van :')

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:54

Bij mijn bijrijdpaard staan mij rij-benodigdheden gewoon in de kast van de eigenaresse en mijn verzorgster gebruikt ook gewoon mijn kast (heeft geen eigen spullen voor m'n pony, heb ik zelf genoeg. :D)

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:22

Ik heb zelf geen eigen kastje maar ik heb wel een kastje daar waar ik al mijn spullen in leg. En daar ligt ook alles van de eigenaar zelf in.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:26

Mijn cap en handschoenen liggen in de kast van de eigenaresse en voor de rest gebruik ik haar spullen :j
En alles wat ik verder kwijt zou moeten ligt in de achterbak van de auto :+

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:18

`Lijkt me ook wel zo overzichtelijk voor de eigenaar zelf.
Heb zelf geen bijrijdster verzorgster, maar zou het toch wel in de gaten willen houden. En dan is 1 kastje het meest geschikt.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:31

Bij ons op stal heeft iedereen een vast paard en een eigen zadelkast en sleutel. Kan ik mijn zadel en hoofdstel, laarzen, cap, poets spullen en nog een hoop andere spullen in kwijt. Ideaal!

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:37

mijn bijrijder heeft haar eigen kast
en dat vind ik wel zo prettig want mijn eigen kast zit al vol genoeg
wel heeft ze ook een sleutel van mijn kast

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:40

Op een locatie was een zadelkamer voor de 5 paardjes die er stonden, mijn spullen hing ik er dan gewoon tussen. Oké ze waren zo lief om een extra zadelsteun voor mijn zadel op te hangen.
Op de andere stal had ik een kast die nog leegstond ingepikt. Maar een van de twee zadels van een paard dat ik daar reed lag er ook in. Daarvoor zette ik alles in de kast van een van de eigenaren.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 14:10

Hmm jaa het is de kast van de eigenaresse, maar ik mag er zelf ook mijn spullen in doen, dus jaa eigenlijk wel. Thuis heb ik ook een volledige kast tot mijn beschikking, maar daar staan mn laarzen enzo.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:01

Ik rijd een paard bij iemand aan huis. Iedere verzorgster heeft gewoon een eigen zadelkast maar er is in ons geval dan ook geen eigenaar die er wat mee doet. Hij fokt met de paarden en wij kunnen de paarden als eigen beschouwen als het gaat om verzorgen, rijden etc.
Wel een ideaal plekje al zeg ik het zelf :)

Yannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 21:19

Heee Mandy!

Sja, het was altijd wel chill bij jouw die kluisjes. (ik had een grote kluis omdat ik er in pension stond) Maar het was altijd wel erg handig als iemand iets had (borstel ofzo) die jij/ik niet had.. Kon je dat val elkaar lenen. Maargoed waar ik nu sta met Candy zijn een hoopverzorgers maar die nemen alleen cap+zweepje mee (sommige een tasje met borstels en halster) en dat hangen ze dan om hun fiets en als ze wat nodog hebben pakken ze het van hun fiets. Erg handig want dan nemen ze het weer mee naar huis en word het niet z'n rommel (sja, het kan bij ons nogal een bende zijn ;) ).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 21:30

Tjits is van de eigenaresse van de kleinschalige pensionstal. We hebben bij elkaar 6 paarden staan, waarvan 4 kasten (een pony die nog niet beleerd is nemen ze de spullen steeds mee) en in de kast van de eigenaresse van Tjits ligt haar zadel en haar zwarte hoofdstel. Verder hangt aan het gezamelijke dekenrek alles qua dekjes en dekens wat Tjits heeft, en ik heb zelf in de 'keuken' bij de stal een kastje staan (1 meter hoog denk ik, 1 grote la bovenin en 2 planken in de kast zelf) waar mijn cap, poetsbox, sprays en alles voor de rest van Tjits ligt en we hebben een gezamelijk halster 'kapstokje' waar alle 6 de halsters keurig aan hangen :) Ik heb er helemaal geen problemen mee, kan al m'n spullen prima kwijt :) M'n chaps en jassen en alles heb ik thuis zelf in de schuur liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:27

Ik verzorg bij particuliere mensen (Dus aan huis, geen stallenblok pension stal of whatever)
en daar hebben we een soort eigen schuurtje waar alle paardenzooi staat.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:01

Bij ons op stal ook geen kasten voor verzorsters hoor :n. Mijn verzorgster kan spullen in mijn kast kwijt (cap, handschoenen en chaps) en meer is niet nodig :)

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:47

Ik heb een megakast voor me zelf. :+ Er passen twee zadels in, dekens, sjabrakjes, hoofdstellen, cap, laarzen, beenbescherming en noem maar op. Maja, der staan maar twee paarden daar, dus dan is er de ruimte ook voor. Maar wat dat betreft heb ik het best luxe haha. *D

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:16

ik rij bij mensen prive en ik ben de enige die er rijd dus ik heb altijd genoeg plek voor mijn spullen, zelf doen ze niks met de spullen dus de 2 grote kasten kan ik allebij gebruiken :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:16

Mijn spullen liggen ook in de kast van de eigenaresse, maar ik zou eigenlijk wel graag een eigen kastje hebben. Bij ons op stal moet je je eigen kast meenemen en neerzetten, dus ik zou het zo kunnen doen. Alleen is er niet echt meer plaats voor nog een kastje. :') Ik zou namelijk graag mijn cap, laarzen etc. op stal willen laten liggen, maar die passen er niet meer bij in de kast van de eigenaresse. Dus nu sleep ik maar gewoon heel de tijd alles mee heen en weer. :D
Een ander nadeel vind ik dat als ik een keer een halster, halstertouw ofzo in het kastje heb liggen, die vaak kwijt raakt... De eigenaresse is nogal vergeetachtig en laat het dan ergens liggen nadat ze het heeft gebruikt. :+

Op de vorige stal waar ze stond huurde je de kastjes wel van de manege. Die waren echter wel alleen voor de pensionklanten en niet voor de verzorgers. Het scheelde toen alleen dat ik daar nog een paard verzorgde, waarvan de eigenaar nooit kwam. Dus had ik zijn kastje een soort van toegeëigend. :D

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 09:04

Nee, mijn spulletjes liggen gewoon in hun schuur. Robin staat ook bij hun aan huis!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:19

Ik ga wel vragen of ik een kast mag krijgen zowiezo voor mijn spullen maar omdat ik ook een hoofdstel, dekje en iemand gaat een zadel voor me aanschaffen. Zelf heeft mijn bij rij paard geen kast dus moet ik het steeds mee sjouwen en das een beetje lastig. (de eigenaar doet er zelf ook niks mee dus en zelf ik moet ik alles regelen qua toebehoren.