Gewoon ermee kappen! Ik ben op mijn twaalfde ook gestopt. Omdat ik het ineens heel erg eng vond. Weet achteraf echt niet waardoor dat nu ineens kwam maar ik ben verstandig geweest (vind ik achteraf) en heb de stekker eruit getrokken. Nu ben ik sinds 3 jaar weer intensief aan het rijden en vind het heerlijk! Helemaal angstloos zal ik nooit worden (zo ben ik niet zo van de rengalopjes op vreemde paarden in een vreemde omgeving..) maar ik red me erg goed (mag namelijk wel graag hard galopperen op bekende paarden in een bekende omgeving ha ha ha) en geniet met volle teugen!
heijens
Geplaatst: 27-11-10 23:09
Ik zou dan ook even stoppen.
En gelukkig heb je inderdaad geen eigen paard dat je die keuze kan maken. Vaak is het zo dat het dan toch begint te kriebelen en dan pak je het ook zo weer op. Komt dat niet dan weet je sowieso dat je even voor nu de juiste keus hebt gemaakt.
giglene
Geplaatst: 08-12-10 20:41
hoezo dan ga je der gewoon weer op, het duurde bij mij 2 jaar om er op te kunnen vanwege de wachtrij
jilldrost
Geplaatst: 16-12-10 09:45
ohh.. dit herken ik! Ik heb ook een tijd geleden gehad dat ik er helemaal niks meer aan vond om naar mn verzorgpaard te gaan. En het lag totaal niet aan mn paardje. Dus ik ben gewoon 2/3 maanden gestopt en miste het weer dus ben ik weer begonnen
Rudina
Geplaatst: 16-12-10 23:24
Ik denk dat je het wat te eentonig vind, en toe bent aan nieuwe ervaringen. Als je het echt niet meer leuk vind zou ik toch stoppen.