ik ben van plan een dekje met bijpassende peesjes te kopen ik vindt het wel leuk om zelf ook wat te kopen voor me verzorgpaard dan voelt het toch een beetje van jou
Resfeber
Geplaatst: 09-10-10 20:53
Ik heb ook heel veel gekocht voor m'n verzorgpaarden. Dekens, dekjes, halsters, halstertouwen, snoepjes, vliegenfrontriem, poetsspullen, vitamine rommel, zoutblok,.., ja eigenlijk vanalles. xD
deyt_5
Geplaatst: 18-10-10 20:53
Ja ik heb ook gewoon eigen borstels,dekjes,dekens,peesbeschermers,hoofdstellen,halsters gekocht voor mn verzorg paardje.
CandyDeluna
Geplaatst: 20-10-10 20:00
toen ik mijn lease paard had had ik genoeg spullen die ik kon gebruiken en soms kwamen er nieuwe spullen bij . voor hem heb ik dus bijna nooit iets zelf gekocht. eigenlijk omdat ik alles gewoon al had !
Maar als de eigenaren het allemaal geen probleem vinden en jij vind het leuk, waarom niet? het zijn je eigen centjes dus het is je eigen keuze waar jij die aan besteed.
Groetjes!
chicominora
Geplaatst: 20-10-10 21:18
Ik heb altijd al spullen gekocht voor paarden, ook al deed ik ze maar tijdelijk. Heb voor me pony, die ik nu 2 maanden ongeveer, verzorg al 3 dekjes, 4 paar peeskappen, 4 bandages, eigen hoofdstel, eigen fleece deken, 2 paar halsters gekocht..
vevina
Geplaatst: 26-10-10 19:03
Je kan het altijd kopen, als je het niet meer kan gebruiken omdat je die pony niet meer verzorgt of er niet meer op kan rijden kun je je spullen toch gewoon weer verkopen? Ik heb ook 3 hoofdstellen 2 dekjes en uhmmm stuk of 15 halsters en een hele hoop borstels voor mijn verzorgpony gekocht, en er komt nog meer aan Heb een koopverslaving vooral als het roze is en het blingt
daisyjazz
Geplaatst: 26-10-10 21:35
waarom niet ?? ik doe het zelf ook ! je kan het altijd meenemen naar de volgende en als je er een jaar plezier van kan hebben is dat toch super??
Ow ja hoor. Tjits heeft nu 2 dekjes van me en het worden er binnenkort 3, aantal halsters, poetsbox + inhoud
x_Anouk_x
Geplaatst: 01-11-10 18:47
ik zou het gewoon kopen!
Zelf heb ik ook echt super veel spullen van mij op stal liggen, en er komt sowieso nog wel wat bij. (wil nog een nieuws hoofdstel,uitrijdeken enz) Op het moment heb ik iets van: 4 halsters fronriempje bontjes 4 dekjes borstels strijklappen leervet shampoo eenzz volgensmij vergeet ik super veel. Maar zolang jij het leuk vind om te kopen en de eigenaar heeft er geen bezwaar tegen. Waarom niet? Als je weg gaat kun je altijd je spullen nog meenemen.
Had wel een dekje maat Full gekocht, omdat ik dacht dat ik een groot paard zou gaan kopen. Hbe nu een paardje van 1.47 die dat dekje niet paste, nu loopt mn verzorgpaardje ermee
Ik heb pas nog een showhalster en hoofstel gekocht, en ik ga nog een zweet/fleecedeken en frontriem open
Maaaaaaii_
Geplaatst: 06-11-10 18:48
Nou, waarom niet Kan je daarna nog steeds gebruiken, zelfs als je die pony niet meer hebt..
Voor mijn verzorgpony heb ik een zadel & een hoofdstel (ookal had ze dit al ,maar dat was aan vervanging toe, en het is een Wintec dus kan er eventueel een andere boom in laten steken), 7 dekjes + 6 keer 4 bandages , 3 paar (voor & achter) beschermers , 2 dekens , martingaal, 2 halsters , en nog zooo veel
Klinkt een beetje gek, maar het meeste kan ik voor andere paarden ook nog gebruiken. Wat ik écht niet meer kan gebruiken verkoop ik of geef ik aan iemand die er nog wat aan heeft.
ik heb ook spullen gekopcht,eigenlijk alles behalve de winterdeken,zomerdeken,vliegendeken en het zadel is van mijzelf,
sjimmyke
Geplaatst: 21-11-10 00:52
ik kocht ook wel een wat leuks voor me vz paard en kocht het van me eige geld
wendyP
Geplaatst: 21-11-10 02:27
ik heb alleen maar borstels en peesjes gekocht. de peesjes zijn zwart!
maar ik ga zelf een dekje en bandaages maken
xSylvan
Geplaatst: 23-11-10 17:36
voor mijn vorige verzorgpony had ik een halster en een dekje gekocht. en als je het niet meer nodig hebt kan je het altijd nog verkopen;)
Eske_B
Geplaatst: 23-11-10 18:06
Omdat waar ze staan alleen een halster en borstels zijn, heb ik zelf een zadeldek en elastische singel gekocht. Met wat improviseren hem je een prima hoofdstel met een halster en touw met 2 musketons
Ik heb ooit spullen gekocht voor een verzorgpaard en die waren binnen no-time helemaal kapot. De eigenaar van de paarden gooide de spullen gewoon op de grond en keek er niet naar. Ik heb er toen veel spijt van gehad.
Ik ben gestopt op het moment dat ik haar behandelde tegen mok en het mijn schuld zou zijn dat ze mok had gekregen.
Maar dit is mijn ervaring en ik zie hier ook een hele hoop positieve. Misschien ben ik wel de enige met die pech
ShenziMax
Geplaatst: 24-11-10 17:12
Waarom niet? (: Ik ben samen met mijn 2 vriendinnen de enigste die onze 2 verzorgponies berijden, dus vind de eigenaresse het ook geen probleem. Zo heb ik een halster en een paar bandages voor ze gekocht + 1 ander paar gekregen. Ook heb ik mijn poetsspullen nu bij ze staan, aangezien ik die toch verder niet gebruikt.
Ook ga ik binnekort een nieuw dekje, peesbeschermers en frontriempje voor ze kopen. Langleven zakgeld, Sinterklaas en kerst
je wilt niet weten wat er bij mij allemaal in de kast litg op stal bij mijn verzorgshet Heb zelfs een zadeltje gekocht want de eigenaar had helemaal niks voor hem. Eigenaar kijkt ook niet om naar de pony