Hoe overleven jullie de verkoop van jullie verzorgpaardje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Hoe overleven jullie de verkoop van jullie verzorgpaardje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:41

Dat is een kwestie van gewoon de knop omzetten. Je weet van te voren dat 'ie verkocht kan worden, dus gewoon zorgen dat je je er niet te veel aan hecht. :)

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:18

ik had vroeger twee verzorgschetjes.
ik verzorgte ze net een maand ofzo
toen hoorde ik dat ze verkocht werden omdat de eigenaar geen geld meer had voor de hoefsmid enzo. zoiezo werd er al veel over de eigenaar geroddeld dat ze niet goed voor ze zorgde, dat ze de vieze stal altijd aan mij overliet. maar ik geloofde daar niet in. toen kwam ik een keer op een woensdag. hoorde ik doodleuk dat ze de volgende morgen weg zouden gaan. terwijl de eigenaar zij dat ze nog twee weken zouden blijven staan. ik bellen en het was nog waar ook. ik was echt boos op de eigenaar. ik bedoel zeg dan op zn minst dat ze de volgende dag weg gaan en vertel dan ff in je advertentie dat ze tijdelijk zijn.
ik was er echt lang verdrietig om gebleven.
en ik wou ook echt een tijd geen andere verzorgpony,s meer.
uiteindelijk kwam ik er wel overheen.
maar hoop voor andere dat het nooit gebeurd.

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:55

Ik had heeel lang gezocht naar een leuk verzorgpaardje, eindelijk een welsh A gevonden. helmaal happy, toen werd hij na 2 weken verkocht.
Weer een hele tijd niks gevonden.
Toen kwam ik op het idee om bij mensen langs te gaan.Dus ik aanbellen bij de eerste beste huis met een stal en een bak ernaast. Gelijk raak!
Ik mag nu een suuperlieve friese merrie leasen, ik mag zo vaak komen als ik wil, maar wel minimaal 2 keer per week, niemand anders least hem en die eingenaars doen er ook niks meee en ik mag er alles mee doen alsof het mn eigen paard is! Aan te raden!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:00

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling om persoonlijk naar elkaar te worden. Houd het vriendelijk. Alvast bedankt!

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 17:13

Niet...... |( |( |( |( |( |( |( |( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 17:20

als hij verkocht word: 1 doe een fotoshoot met hem/haar en kies de mooiste foto uit doe die in een lijst en hang hem op een speciaal plekje.
2 knip een pluk haar van ong. 20 centimeter af en laat er een sieraad van maken (niet de hele staart maar een klein plukje)

als hij blijft: is er geen probleem *D

GevlektBont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 17:41

...
Ik heb de mogelijkheid om het dier over te kopen... Maar dat kost mijn ouders weer het nodige aan geld...
Ik moet het nog even aan mijn vader vragen...
Maar ik zit hier nu eigenlijk te huilen :'(

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:21

Mijn vorige verzorgpony die ik 6 jaar heb verzorgd werd verkocht zonder dat ik het wist. Had ik het geweten had ze haar oude dag mogen slijten bij mij. Ben nu opzoek naar haar om haar over te kopen.

chicominora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:32

Mijn paard is niet echt verkocht, maar wel verplaatst..
Ik deed haar elke dag, want de eigenaar had geen tijd.
Dus ik was elke dag op stal, bij dat paard..
Ook toen ze stalrust had van 2 weken zat ik er de hele middag!
En toen werd me moeder gebeld om te vragen of wij haar niet wilde kopen, nou me moeder wilde er niet aan beginnen :( (ze was nogal blessure gevoelig etc.)
uiteindelijk was de eigenaar op een ander plan overgegaan; naar een andere stal gaan, aangezien dat goedkoper zou zijn..
ik wist een maand van tevoren wanneer ze zou vertrekken.
En elke keer dat ik op stal kwam stonden de tranen al in me ogen, ookal was ze er nog.
Ik heb in die tijd er nog zo'n leuk mogelijke tijd van gemaakt, met veel buitenritten..
op de laatste dag stond ik huilend in de stal, en aangezien het op een aardig grootte manege is, staat iedereen je wel een beetje aan te staren..
want niet iedereen wist dat ze wegging..
ik heb ongeveer 3 maanden lang dezelfe liedjes geluisterd die me aan haar deden denken, die ik bijvoorbeeld vaak op de manege hoordde..
of de muziek die ik op had toen er iets leuks gebeurde..
nu nog, als ik er weer aan denk staan de tranen weer in me ogen..
overleven doe je niet echt, uiteindelijk blijf je er altijd mee zitten..

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:12

niet