russel schreef:Wat jammer dat je zo reageert, ook jij hebt moeten leren en liever iemand die doet zoals jij zou doen, dan handelt uit andere visies die jij helemaal niet wilt. Dan heb je pas een probleem!
Goh wat fijn dat ze jouw belt en aktie wil ondernemen, dat ze overlegt met jouw over JOUW pony! Wat jammer dat je zo reageert, ook jij hebt moeten leren en liever iemand die doet zoals jij zou doen, dan handelt uit andere visies die jij helemaal niet wilt. Dan heb je pas een probleem!
Hoezo jammer dat je zo reageert!!
Ik heb ook altijd meiden hier over de vloer die de pony's verzorgen.
Je mag best zeggen op een nette manier hoe je het wenst voor je pony.
Ze mogen blij zijn dat ze jouw pony's mogen verzorgen.
En tuurlijk ze kunnen liever 10 keer bellen als niet.
Maar sommige basis dingen mag je ze best uitleggen aan de hand van een boek.
Zo heb ik het voor mijn eigen pony's ook allemaal moeten leren lezen lezen en nog eens lezen.
En natuurlijk vragen aan mensen die al langer ervaring hadden met paarden.
Ik zou blij zijn met zo'n meid als ik jouw zo lees.
Leergierig vragen dingen die ze niet weten en handelen niet op eigenhoutje.
Wel is het zo dat het jouw pony is en je natuurlijk op een nette manier dingen mag zeggen.
Dus gewoon op een nette manier over het boek beginnen. Succes
. Boek kan wel iets vertellen over dikke benen en afspuiten, maar het kan zomaar zijn dat er nu net een wondje zit dat droog moet blijven. En zo kan ik nog veel en veel meer scenario's bedenken
, ik persoonlijk zou het helemaal niet erg vinden als ik een verzorger zou hebben die dat zou doen 
Ik denk dat als ze idd zo leergierig is als jij zegt, dat ze het alleen maar ontzettend kan waarderen!

.