Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tita schreef:Regio Gorinchem en luxe stal?
Zou ik mogen weten waar?
Enige lukxe wat hier is is Asperen en daar betaal je iid aardig wat maar je bent zelf daar gaan staan en kun het niet maken om de verzorgster voor de kosten laten opdraaien.
Overigens gezien de traininsmolen zou je ook in Schelluinen kunnen staan ik denk dat je dan maar echt eens na moet denken of dat dat het geld allemaal wel waard is.
Je kan ook met minder luxe, hele goede stal voor je paard hebben en moet je niet verhaal halen bij je verzorgster omdat JIJ het eigenlijk NIET kan betalen.
Een goede verzorgster is goud waard, maar die vind je niet zomaar.
Ik zou never nooit niet voor een paard gaan betalen ookal mag ik er op rijden.
Maar waarom zou ik betalen als ik iemand anders juist help?
.
dat is het daar niet.tita schreef:Nou er zijn 2 stallen in Schelluinen waarvan je de ene 400 euro per maand betaald en de ander betaal je 450 euro per maand (die overigens ook nog uitzonderingen maakt tussen de pensionklanten want ze staan er ook voor 350)
Het zijn voor deze regio zeer achterlijke prijzen en op elke stal is wel wat, ik weet niet hoe lang je er staat maar betwijfel of je de zomer daar hebt meegemaakt (beide stallen) mocht je dezelfde denkwijze hebben als de stalhouder dan zul je iid wel goed naar je zin hebben.
Eigenlijk kan je het NIET betalen en zul je dus verder moeten zoeken.
In jouw geval al zou je 50-70 euro vragen, lost het nog niks op die bedragen zijn zo groot dat het een speld in de hooiberg is.
Maar er is geen verzorgster die ff 150 euro gaat betalen.
Omdat de stalling zo hoog is en dit is excl de "andere" verzorging van het paard moet een verzorgster relatief groot bedrag betalen eer jij het voelt in je portemonee.
Maar het beste voor je paarddat is het daar niet.
Er is meer in het leven dan enkel goede voer en kuil, bovendien heb je ooit verder gekeken in de omgeving naar goede betrouwbare stallen.
PHomburg schreef:Hey allemaal,
Bedankt voor jullie reacties!!! top!!
Ik sta in de regio Gorinchem.
Ik sta op een zeer luxe stal met binnen en buiten bak 15 hectare grasland.
Overdekte trainings molen. Longeerbak losgooi paddock. Wasmachine kantine. Solarium wasplaats met warm en koud water.Dus echt een heerlijke stal, paarden staan er super bij en glimmen allemaal als een spiegel
Paarden worden er sowieso al 1 keer per dag uitgehaald. Dus zou hier niet graag weggaan.
En nu dat ik op mezelf woon sponseren men ouder sme neit meer, dus dan zou het wel schelen als een verzorgster mee betaald, vandaar de vraag. Anders moet ik misschien beslissen mijn lieve paardje weg te doen.
Groetjes
tita schreef:Om even in te gaan van SW wat ik niet relevant vind ook al heeft ze een toppaard onder de kont moet je wel een verzorgster vinden die daar mee om te gaan en dan nog kan je dus niet 200 euro gaan vragen omdat je op een dure stal staat
_San87_ schreef:Ik betaal niet om een paard te verzorgen en ik vraag ook geen geld aan een verzorgster.
Het is een win-win situatie. De eigenaar heeft vaker vrij en de verzorgster neemt de taken van de eigenaar over die dag. Als die verzorgster er niet was geweest, had de eigenaar ook de volle pond moeten betalen en ook nog niet eens een dag of twee vrij gehad.
) tita schreef:Is jammer dat de ts mij niet wilt begrijpen maar ik zal het simpeler vertalen
Jij betaald minimaal 350 euro per maand ik sta paar kilometer verder en betaal 215 (235 voor paard) we hebben dezelfde faciliteiten behalve een stapmolen.
Overigens wordt er bij ons 6x daags gevoerd.
Als ik dus 70 euro vraag voor verzorging is het best veel dan moet ik dus 145 euro zelf ophoesten das goed te doen maar JIJ betaal 350 en dan draai je nog steeds voor 280 euro zelf op.
Als je op een dure stal staat, dan moet je de consequenties zelf nemen en niet een verzorgster zoeken.
Om even in te gaan van SW wat ik niet relevant vind ook al heeft ze een toppaard onder de kont moet je wel een verzorgster vinden die daar mee om te gaan en dan nog kan je dus niet 200 euro gaan vragen omdat je op een dure stal staat
Citaat:Alleen wanneer je het zelf niet meer op kunt hoesten, denk ik dat je beter kunt kijken hoe je de kosten naar beneden kunt halen zonder dat je afhankelijk bent van een ander.
tita schreef:Citaat:Alleen wanneer je het zelf niet meer op kunt hoesten, denk ik dat je beter kunt kijken hoe je de kosten naar beneden kunt halen zonder dat je afhankelijk bent van een ander.
Hier kan ik me in vinden maar ook als je het wel kan ophoesten maar toch allemaal net teveel is.
Toppaard is per defenitie verschillend maar iedereen vind zijn paard top![]()
Maar de ts komt ervoor uit dat de stallingskosten te hoog zijn tenminste ik begrijp dat uit haar 1e post
Ts ik sta (nog) bij Kees in Dalem, das pensiostalling
Ik ga er vanuit dat jij bij Visser staat anders de Kreij en ik weet exact hoe duur die zijn en dat is behoorlijk