Loopt niet lekker in de bochten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Loopt niet lekker in de bochten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:30

We hebben het hier ook over PRIVE les.
Overal in nl zijn genoeg goede instructies te vinden :j

Scum

Re: Loopt niet lekker in de bochten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:38

Moderatoropmerking:
Slotjes worden niet op verzoek geplaatst ;)
Verder zijn er al een aantal goede tips gegeven, en ik heb de off-topic reacties verwijderd. Bij deze dus het verzoek om on-topic te blijven.

RT--> VP

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:15

Je bent 14 jaar lees ik in je profiel en helpt dus schijnbaar wat mee op een handels stal.
Is er dan niemand op die stal met zoveel kennis dat diegene jou een beetje kan begeleiden met rijden.
Voor een handelsstal is het toch heel belangrijk dat de paarden netjes aan de hulpen staan. Bij elk paard loop je wel tegen probleempjes aan die je niet alleen op kunt lossen en is het best fijn wanneer er iemand loopt die je even op weg kunt helpen. Je zegt zelf al dat je houding niet zo netjes is.
Als je toch zeker weet dat je bv. elke vrijdag een pony te rijden hebt kun je toch gewoon lessen of zie ik dat verkeerd?
Het is juist fijn dat je dan elke keer pony's van verschillend niveau rijdt. De problemen waar je tegen aan loopt zijn dan ook heel verschillend.
Maak gebruik van die mogelijkheid om nog meer te leren, want geloof me.... Niemand wordt ooit zo goed dat hij zonder lessen kan. ;)