Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RenWaBl schreef:Nou ik heb gebeld... Ze is gister vanaf de ponyclub naar huis gestapt (na de les) en toen zijn ze het halster en het touw vergeten.Ik had de moeder aan de lijn en die zei tegen mij: ja ik heb het tegen je vader gezegd en ik kijk wel wanneer ik hem ophaal, vandaag of morgen of zo, dat zal niet zo belangrijk zijn.
![]()
Ik moest me echt heel erg inhouden... Maar goed, we hebben eerst afgesproken dat ze alles met mij zouden overleggen en niet meer met ons pap, omdat dat een paar keer is misgegaan... En ze doet net of dat het niet belangrijk is dat ik geen halster én geen touw meer heb.Ze is bang dat hij gejat wordt, maar ze heeft geen haast. Ik kan het wel een beetje begrijpen, ze hebben namelijk nog geen sleutel van de club, maar dan nog...
Ik ga nu eerst maar even een paar rondjes rennen, daar knap ik van op.
Ik ben er inderdaad over na aan het denken en ik vraag aan mensen die haar ook kennen tips.
RenWaBl schreef:Ook reageert het meisje vaak gelijk heel boos op me. Omdat ik 'zeur' volgens haar.
Dus ik wacht nog even af...

Ze kwam net op msn en toen zei ze dat ik vond dat zij iets niet mocht weten.
Omdat iemand dat zei (wie vertelde ze niet)...
En toen heb ik haar offline berichten gestuurd dat als ze zo doorgaat dat ze niet meer hoeft te komen en dat ik dan alleen maar blij zou zijn.
En ook dat ik gehoord heb van verschillende mensen dat ze tegen hun zei: ja ik stop er mee enzo..
kom je er ook lekker makkelijk vanaf. Alleen offline berichten zou ik niet versturen. Vind het kinderachtig.
Ik wou het online doen, maar toen ging ze snel weg.
Maar als ik haar weer zie, zal ik het zeggen.
Jij geeft je geld uit aan mooie spulletjes en je paardje en dan is het zeer frustrerend als iemand anders daar niet netjes mee om gaat. Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is. Ga je nog op zoek naar iemand anders? Flos_ schreef:Ik vind dat jij heel erg netjes overkomt voor je verzorgster. Ik kan er zelf niet tegen als iemand zich niet aan afspraken houdt of niet op komt dagen. (Nou heb ik zelf geen eigen paard, maar stél dat ik het had.) Ik denk dat je haar eens op moet bellen en vragen langs te komen voor een goed gesprek. Dan kan je rustig met haar praten wat de problemen zijn. Als je graag wilt dat ze blijft verzorgen zou ik dta er ook bij zeggen, maar tegelijk zeggen dat je wel duidelijkheid wil voor jou & je pony. Ook dat je het belangrijk vind dat je pony goed wordt uitgestapt en de mogelijke gevolgen ervan noemen om een pony niet goed uit te stappen..
Succes!
Dit is inderdaad een heel erg goed idee!!