Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik vind gewoon dat het voor allebei prettig is. Bijrijdster heeft lol van het paard, eigenaar kan blij zijn dat het paard extra aandacht krijgt.
nikilover schreef:ik ken iemand die heeft een verzrogervoor haar paard die 3 dagen in de week alles ermee mag en dan ook 1 keer in de week uitmesten en dat paard heeft geen goede benen en doe moet 115 euro betalen...
Equidea schreef:een vergoeding vragen om te mesten...?
nikilover schreef:ik ken iemand die heeft een verzrogervoor haar paard die 3 dagen in de week alles ermee mag en dan ook 1 keer in de week uitmesten en dat paard heeft geen goede benen en doe moet 115 euro betalen...
ItsmePipi schreef:nikilover schreef:ik ken iemand die heeft een verzrogervoor haar paard die 3 dagen in de week alles ermee mag en dan ook 1 keer in de week uitmesten en dat paard heeft geen goede benen en doe moet 115 euro betalen...
Dat paard heeft geen goede benen?? Dat paard heeft in haar voorbeen artrose, is hier voor behandeld en loopt prima! Lessen gaat zelfs weer en zowel ruiter als paard hebben plezier.
Deze reactie vind ik dus een beetje onzin.
Ik zou overleggen met je verzorgster, zeg dat je iets wil van een vergoeding en waarom.
Zo heb ik het ook gedaan bij mn verzorgpaard, overleggen met de eigenaresse wat er nodig/welkom zou zijn en dan een prijs afspreken.
Maar zoals al eerder werd geschreven, dit blijft altijd een discussie, omdat niet iedereen vind dat je geld kan vragen. Ik vind dus van wel.
Pauline
moppiedemop schreef:nikilover schreef:ik ken iemand die heeft een verzrogervoor haar paard die 3 dagen in de week alles ermee mag en dan ook 1 keer in de week uitmesten en dat paard heeft geen goede benen en doe moet 115 euro betalen...
Ik vind dat het uitmesten er ook bij hoort, je kan niet verwachten dat je niet de lasten hebt maar wel de lusten, dan ben je geen echte verzorger vind, en een vergoeding vind ik ook niet meer als normaal vooral als je er alles mee mag doen.
Maar hoe weet je dan dat dat paard geen goede benen heeft????
Groetjes
.
.moppiedemop schreef:nikilover schreef:ik ken iemand die heeft een verzrogervoor haar paard die 3 dagen in de week alles ermee mag en dan ook 1 keer in de week uitmesten en dat paard heeft geen goede benen en doe moet 115 euro betalen...
Ik vind dat het uitmesten er ook bij hoort, je kan niet verwachten dat je niet de lasten hebt maar wel de lusten, dan ben je geen echte verzorger vind, en een vergoeding vind ik ook niet meer als normaal vooral als je er alles mee mag doen.
Maar hoe weet je dan dat dat paard geen goede benen heeft????
Groetjes
[/quote]
[/quote]
[/quote]