Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waves schreef:Ik zou het niet doen. Het kost je nu al een hoop tijd en geld (benzine) en zoals ik het zie heeft de eigenaar alleen maar profijt van jou gehad. Je mest uit, hebt het paard ingereden etc.
Het was een win-win situatie die de eigenaar nu scheef gaat trekken. Vind het niet erg netjes van hem.
maar niet eerlijk
heb nog een plaatsje vrij hoor!Iris82 schreef:Ik zou het ook niet betalen, maar ik was wel verbaasd dat iedereen zo reageerde van: Wegwezen! Ze heeft toch wel 5.5 jaar dat paard verzorgd, dan krijg je wel een band met het dier. Kan me voortstellen dat ze dit wel een moeilijke situatie vind.
Kijk, zelf zou ik die € 100,- ook niet betalen, maar het kan wel hard aan komen denk ik.
twinkle_poes schreef:mirgino dat een hobby geld kost is normaal maar dat je 100 euro moet betalen voor een paard waar je een half uur per week op rijd en waar je veel werkjes voor moet opknappe is niet normaal en als je die werkjes niet doet 200 euro dat is nu wel overdreven
ik had even dat half uurtje heen gelezen
mijntjuh schreef:wat heeft hij als reden opgegeven? Ik vind het niet vreemd dat je wat moet bijdragen, maar wel als hij er na al die jaren pas over begint. bovendien vindik dat je dan vaker moet kunnen rijden in een gewone bak. nu vind ik een vergoeding echt niet terrecht! hopelijk draait hij bij en anders op zoek naar een ander leuk paardje!