ik heb dus een leraar voor natuur-en scheikunde.. we hebben meerdere malen een klacht tegen hem ingedeeld.. voorbeeld: meisje : na een van zijn uitbarstingen (waar je niet bij moet zitten met een zwak hart) zei ze automatisch: meneer denk om uw bloeddruk ze kon meteen haar spullen pakken en vertrekken.. nog geen 5 minuten later hoor je een jongen uit de klas : VUILE PEDOFIEL HOU JE BEK EN GA JE MOEDER N**KEN daarop kreeg hij de reactie : dat soort opmerkingen heb ik liever niet dus kan je die voortaan voor je houden?
en nog wel een paar van dat soort dingen .. zo is het ook zo dat hij gewoon zomaar cijfers geeft.. dit vermoeden hadden wij dus hebben we even samengewerkt om PRECIES hetzelfde in te leveren .. niet 1 woordje was anders.. de ene een 8.7 de ander een 6.7
en dan krijg de leraar het nog voor elkaar een klacht tegen ons in te dienen en te zeggen dat wij onbeschoft tegen hem zijn
en nu heb ik een van zijn uitvallen op mp3 gezet en aan het einde van de les komt er een vriendin van me ineens : KAT HEB JE HET OP MP?? dus ik ja.. ook die uitbarsting van daarnet.. zn mond viel letterlijk OPEN
Haha .. Tjaa je hebt van die leraren. Ik had vorig jaar ook een NA leraar. Die mij dus echt niet mocht, maar ik hem ook niet.
Na 3 maanden niks gedaan te hebben was het bingo Werd elke les de gang op gestuurd. En stuurde mij en nog iemand toen een keer nr de afdelingsleider. KWAAD dat die afdelingsleider was.. Oejoejoeej.. En een keer zat iedereen mp3 te luisteren en ik en nog iemand ook. En tjaa.. wie werd er uitgetrapt?.. Juist ja.. ..
ja nogal ik zit te twijfelen het naar mijn mentrix te sturen .. ik denk dat haar reactie erop niet goed is .. gezien het feit dat mp3's verboden zijn..
Gister was ik weer beter, dus weer naar school gegaan enzo, en 's middags naar V! Ik had haar nieuwe (2de hands) zwarte dekje opgedaan, en alle 4 de felrode bandages... Maar ik had beter nog ff kunnen wachten om ze achter ook om te doen.. want ze heeft nog een beetje mok en zoo.. en dan ziet de bandage er zelf niet zo mooi meer uit
En vandaag de bordeaux rode dekje en dan nog de nieuwe bordeaux rode bandages.. alleen voor omgedaan
rijden ging opzich wel was wel gewoon fijn.. en morgen weer rijden 's morgens rijden, want 's avonds ga ik met mijn oom en tante naar de beekse bergen nachtsafari!!