Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Tuurlijk. Heb juist ook de regio's aangepast.
Ben zelf een meisje van 21 jaar. Zit in de hogere studies waardoor een eigen paard nog niet mogelijk is.
Toch wil ik verder geraken in de paardensport. Heb 10 jaar ervaring (manege als eigenaarspaarden). Als laatst nog een 6 jarig paardje doorgereden. Ben vooral opzoek naar een paardje waar aan weerzijde iets geleerd van kan worden.
Als u nog vragen heeft, mag u mij altijd contacteren.
Mvg
AlexDertien schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/105536/les- ... -rotterdam hebben jullie nog een tip voor mij....
AlexDertien schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/105536/les- ... -rotterdam hebben jullie nog een tip voor mij....
Sammy_xxs schreef:Nou ik heb toch besloten dat ik het niet ga doenvind het jammer! Was erg leuk paard en leuke meid ook!
Nu had ik een advertentie gezien, leek me erg leuk dus een mail gestuurd.
Wat verteld over mezelf enzo, en wat voor ervaring ik heb. Dus een mail terug gehad welk niveau ik mezelf zou schatten omdat ze wel graag wilt dat haar paard fanatiek word gereden, ( tis een 8 jarig sportpaard op L2/M1 niveau) , dus ik gezegd denk ongeveer L niveau, maar dat ik graag 1x in de week wil lessen, en graag nog meer wil leren samen met haar paard.
Krijg ik een mail terug dat ik niet genoeg capiciteiten heb, dat haar paard geen leerpaard is.![]()
succes met verder zoeken.
Vind dat een beetje jammer dat ze niet wilt kijken eerst of ik genoeg in "huis"heb, daarna kan ze altijd een beslissing nemen tog?
Ze zoekt een betrouwbare ruiter en dat ben ik zeker.
Heb terug gestuurd dat ik graag langs wil komen, en kennismaken en dat ze dan altijd nog kan zeggen of ik wat ben ja of nee. Dat ik graag de kans wil krijgen om mezelf te bewijzen.
Maar niks meer terug gehoord. Wel jammer!
Wat vinden jullie hiervan?
[***] schreef:Oh, dat maakt het nog erger![]()
Zou er persoonlijk geen tijd meer insteken trouwens. Zelfs al zou je langs gaan, ze heeft waarschijnlijk op voorhand al bedacht dat je toch niet goed genoeg bent .. zal dan over elk detail vallen en dat is voor jou ook niet leuk. Denk ik dan
myou schreef:Het is misschien geen leerpaard maar die eigenaresse is waarschijnlijk opzoek naar een hooggeschoolde dressuur ruiter die haar paard wel even naar een niveautje hoger tilt, zo komt het een beetje op mij over...
Wel heel erg jammer dat er zo wordt gereageerd, als je had gezegd M ruiter dan had ze je misschien wel laten kennis maken en dan was het voor haar nog een probleem geweest als je hartstikke zou tegenvallen...
myou schreef:[***] schreef:Oh, dat maakt het nog erger![]()
Zou er persoonlijk geen tijd meer insteken trouwens. Zelfs al zou je langs gaan, ze heeft waarschijnlijk op voorhand al bedacht dat je toch niet goed genoeg bent .. zal dan over elk detail vallen en dat is voor jou ook niet leuk. Denk ik dan
Inderdaad, als iemand al zo reageert kun je maar beter er niet verder op in gaan.
Wel heel erg jammer als je toch graag een verzorgpaard zoekt maar niet de kans krijgt..