Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:29

Alleen daarom moet ik mailen zeker? Om te kijken wat voor reactie je bij zo'n advertentie krijgt .. :P :))

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:30

Hahahahahaha, chips je hebt me door O:)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:31

Citaat:
Je betaald alleen voor de (proffesionele) lessen die je krijgt.

Oh sorry!

Telefoon is minder handig (bloos)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:31

perdjes schreef:
Hahahahahaha, chips je hebt me door O:)

8-) We zullen het snel weten .... Of niet :Y)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:33

[***] schreef:
Alleen daarom moet ik mailen zeker? Om te kijken wat voor reactie je bij zo'n advertentie krijgt .. :P :))

Haha,nou ik zou het echt niet doen. :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:34

Ach, ik ben wel nieuwsgierig aangelegd .. :Y)
Heb gewoon een kort mailtje gedaan .. kan ik ook :+ :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:57

Heb reactie :Y)
Had gewoon kort gevraagd of er wat meer info gegeven kon worden (omdat de advertentie weinigzeggend was), naar wat voor paard er bv. gezocht werd en dergelijke. Dit is de reactie:

Citaat:
Tuurlijk. Heb juist ook de regio's aangepast.
Ben zelf een meisje van 21 jaar. Zit in de hogere studies waardoor een eigen paard nog niet mogelijk is.
Toch wil ik verder geraken in de paardensport. Heb 10 jaar ervaring (manege als eigenaarspaarden). Als laatst nog een 6 jarig paardje doorgereden. Ben vooral opzoek naar een paardje waar aan weerzijde iets geleerd van kan worden.

Als u nog vragen heeft, mag u mij altijd contacteren.
Mvg

Valt nog best mee toch?
Zal wel niet geschikt zijn voor hier, maar ga toch even voorstellen wat ik heb, misschien heeft ze wel interesse om op heel andere gebieden bij te leren ;)

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:05

Ja klinkt opzich niet slecht! En je kunt het inderdaad altijd voorstellen.
Ik ga duimen voor je! :)

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:06

superwoman schreef:
Citaat:
Je betaald alleen voor de (proffesionele) lessen die je krijgt.

Oh sorry!

Telefoon is minder handig (bloos)

haha geeft niet. :)
als er geen lessen bijhoorde was er ook geen bijdrage geweest hoor.

AlexDertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:59

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:07

AlexDertien schreef:
http://www.bokt.nl/markt/ad/105536/les- ... -rotterdam hebben jullie nog een tip voor mij....

Je eigen ervaringen , dus heb je al eens eerder een verzorgpaard of pony gehad ect.
Bekijk ook eens andere advertenties, misschien haal je daar idee'en uit op.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:09

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:47

Nou ik heb toch besloten dat ik het niet ga doen :( vind het jammer! Was erg leuk paard en leuke meid ook!

Nu had ik een advertentie gezien, leek me erg leuk dus een mail gestuurd.

Wat verteld over mezelf enzo, en wat voor ervaring ik heb. Dus een mail terug gehad welk niveau ik mezelf zou schatten omdat ze wel graag wilt dat haar paard fanatiek word gereden, ( tis een 8 jarig sportpaard op L2/M1 niveau) , dus ik gezegd denk ongeveer L niveau, maar dat ik graag 1x in de week wil lessen, en graag nog meer wil leren samen met haar paard.
Krijg ik een mail terug dat ik niet genoeg capiciteiten heb, dat haar paard geen leerpaard is. -O-
succes met verder zoeken.

Vind dat een beetje jammer dat ze niet wilt kijken eerst of ik genoeg in "huis"heb, daarna kan ze altijd een beslissing nemen tog?
Ze zoekt een betrouwbare ruiter en dat ben ik zeker.

Heb terug gestuurd dat ik graag langs wil komen, en kennismaken en dat ze dan altijd nog kan zeggen of ik wat ben ja of nee. Dat ik graag de kans wil krijgen om mezelf te bewijzen.

Maar niks meer terug gehoord. Wel jammer!
Wat vinden jullie hiervan?

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:48

Ennn ik zoek ook een bijrijder..

Ik heb er al best veel gehad.. maarja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:51

Waarom heb je er al zoveel gehad :Y)

Inderdaad jammer Sammy :j
Klinkt als iemand die gratis haar paard beter wil hebben lopen, maar zo werkt het ook niet vind ik :+

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:53

[***] schreef:
Waarom heb je er al zoveel gehad :Y)

Inderdaad jammer Sammy :j
Klinkt als iemand die gratis haar paard beter wil hebben lopen, maar zo werkt het ook niet vind ik :+

Nou gratis, ze vraagt nog een bijdrage ook :+

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:54

Sammy_xxs schreef:
Nou ik heb toch besloten dat ik het niet ga doen :( vind het jammer! Was erg leuk paard en leuke meid ook!

Nu had ik een advertentie gezien, leek me erg leuk dus een mail gestuurd.

Wat verteld over mezelf enzo, en wat voor ervaring ik heb. Dus een mail terug gehad welk niveau ik mezelf zou schatten omdat ze wel graag wilt dat haar paard fanatiek word gereden, ( tis een 8 jarig sportpaard op L2/M1 niveau) , dus ik gezegd denk ongeveer L niveau, maar dat ik graag 1x in de week wil lessen, en graag nog meer wil leren samen met haar paard.
Krijg ik een mail terug dat ik niet genoeg capiciteiten heb, dat haar paard geen leerpaard is. -O-
succes met verder zoeken.

Vind dat een beetje jammer dat ze niet wilt kijken eerst of ik genoeg in "huis"heb, daarna kan ze altijd een beslissing nemen tog?
Ze zoekt een betrouwbare ruiter en dat ben ik zeker.

Heb terug gestuurd dat ik graag langs wil komen, en kennismaken en dat ze dan altijd nog kan zeggen of ik wat ben ja of nee. Dat ik graag de kans wil krijgen om mezelf te bewijzen.

Maar niks meer terug gehoord. Wel jammer!
Wat vinden jullie hiervan?

Het is misschien geen leerpaard maar die eigenaresse is waarschijnlijk opzoek naar een hooggeschoolde dressuur ruiter die haar paard wel even naar een niveautje hoger tilt, zo komt het een beetje op mij over...
Wel heel erg jammer dat er zo wordt gereageerd, als je had gezegd M ruiter dan had ze je misschien wel laten kennis maken en dan was het voor haar nog een probleem geweest als je hartstikke zou tegenvallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:55

Oh, dat maakt het nog erger :')
Zou er persoonlijk geen tijd meer insteken trouwens. Zelfs al zou je langs gaan, ze heeft waarschijnlijk op voorhand al bedacht dat je toch niet goed genoeg bent .. zal dan over elk detail vallen en dat is voor jou ook niet leuk. Denk ik dan ;)

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:56

[***] schreef:
Zou er persoonlijk geen tijd meer insteken trouwens. Zelfs al zou je langs gaan, ze heeft waarschijnlijk op voorhand al bedacht dat je toch niet goed genoeg bent .. zal dan over elk detail vallen en dat is voor jou ook niet leuk. Denk ik dan ;)

Inderdaad, als iemand al zo reageert kun je maar beter er niet verder op in gaan.
Wel heel erg jammer als je toch graag een verzorgpaard zoekt maar niet de kans krijgt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:59

Welke regio zit je eigenlijk Sammy?

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:59

myou schreef:
Het is misschien geen leerpaard maar die eigenaresse is waarschijnlijk opzoek naar een hooggeschoolde dressuur ruiter die haar paard wel even naar een niveautje hoger tilt, zo komt het een beetje op mij over...
Wel heel erg jammer dat er zo wordt gereageerd, als je had gezegd M ruiter dan had ze je misschien wel laten kennis maken en dan was het voor haar nog een probleem geweest als je hartstikke zou tegenvallen...

Ja inderdaad, zo vind ik het ook wel overkomen. Beetje jammer!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:01

myou schreef:
[***] schreef:

Inderdaad, als iemand al zo reageert kun je maar beter er niet verder op in gaan.
Wel heel erg jammer als je toch graag een verzorgpaard zoekt maar niet de kans krijgt..

@ sabinV, ja idd :')

Ik weet ook niet of ik er wel verder op wil ingaan...voel me gewoon beledigd :') Dat ze zo achter haar computerscherm een oordeel over mij kan geven.

edit; Ik zit in regio Capelle a/d IJssel, Rotterdam, Nieuwerkerk, Moordrecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:08

Spijtig, anders was je hier zo welkom geweest (als je ook "anders" met paarden om wil gaan toch :)) ) :Y)

Begrijp het wel hoor :j En dan wil je je toch bewijzen. Maar zo'n mensen kan je voor je eigen goed beter laten gaan, geen tijd meer insteken .. voorkomt nog meer belediging en teleurstelling ;)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:13

Jaa jammer dat je niet in buurt woont, had ff je ad gelezen, super leuk joh :D

Ja ach, zulke mensen bestaan er ook :P Eigenlijk had ik terug moeten sturen i.p.v. "wil me graag bewijzen"

Als je wilt dat je paard op hoger niveau komt, moet je iemand inhuren die je paard voor je op niveau rijd, en niet een advertentie plaatsen dat je een verzorgster zoekt :Y)
maar dat is altijd weer achteraf denken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:15

Is natuurlijk wel lekker makkelijk: iemand die je paard op hoger niveau brengt en je krijgt er nog voor betaalt ook :Y) Die mogen hier ook wel komen hoor :+ :)) Maar vrees dat die niet in de rij gaan staan, dus ze zal het wel merken ;) Eigenlijk schuld.