Prettige kerstdagen verzorgmiepjes. Ik heb nu ook een verzorgpony waar ik erg blij mee ben!! Ik ga hier denk ik vaker posten hihi want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje
is wel gezelig al die verzorgmiepjes. lekker kleten over je eigen (verzorg) paarden. haha al die geke dingen die ze kunnen doen. maar nog veel plezier hier.
wij me moeder en ik en de hond waren aant wandelen langs de haarijnse plas nabij utrecht. en me moeder ziet its wits in de verte liggen. dus wij kijken me moeder ineens a nee he this zekker een zwaan. we zagen er 1 in de verte alleen zwemmen. wij dichterbij en inderdaad een zwaan overal veren maar niet bloeden of open. ze nek lag alleen in een rare hoek. dus alleeen de hond weet wie het gedaan heeft jammer genoeg. echt zo zonde en die ene blijft nu alleen. zo zonde.
k had een keer was met mariska en nike buiten aan het rijden..lag er een dode zwaan ergens..helemaal bloed eromheen. moeste we er toen met de pony's langs en die vonde het helemaal eng
ben zaterdag nog eventjes wezen rijden met Prýði. lekker een uurtje door het buursezand daar ergens, ging wel lekker moet ik zeggen af en toe had ze even geen zin meer en ging ze gewoon stilstaan maar ja heb d'r wel weer verder gekregen en nog lekker gegalopeerd over een paar lange zandpaden heerlijk en verder nog eventjes met mist en prins bezig geweest, die hadden nog steeds wat last van hun zomerexceem
hej ik ben nieuw jullie kennen me niet maar kijk maar eventjes in me profiel als je nieuwschierig bent. Waarom verzorgje pinky niet meer ??? Iedereen fijne kerstdagen gehad ?? en alvast een goed+gezond nieuwjaar