Ze komt wel terug

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ier schreef:Wil je werken dan Mar?
xLaus_ schreef:goeiemiddagggggggggg
Ier schreef:Haha.
Ik 20 per maand..
Werk ook niet..Sta wel ingeschreven bij de Super.
Mr Mar, ik kan je vertellen dat ze in supermarkten bijna alleen maar mensen van 16 willen die ook achter de kassa kunnen en anders omet je 15 zijn.
En krantenlopen is echt een ramp
Meliaforever schreef:xLaus_ schreef:goeiemiddagggggggggg
Sinds wanneer ben jij terug in het topic?![]()
(heb ik iets gemist?)
Ier schreef:Mar ik geef je wel ff uitleg
xLaus_ schreef:Valentijnsquizz
1.) Je ligt met je vriend of vriendin op een zwoele nacht op je rug in het gras naar de sterren te kijken, wat zeg je?
A) Zie je dat?, de afstand tussen de grote beer en de poolster is twee keer de helft van de afstand tussen de poolster en de grote beer.
B) oh nee!!! Morgen rband ik mijn vingers! Kijk maar naar de stand van mars.
C) Wat is het toch heerlijk om hier alleen met jou te liggen.
D) De eindeloze en onpeilbare diepte tussen de sterren overweldigt me elke keer opnieuw.
2.) Je fiets samen met je vriend of vriendin naar school en zijn of haar band raakt lek, wat doe je?
A) Je rekent uit hoelang het duurt gezien de luchtuitstoot per pompslag om de fietsband op te pompen.
B)Je denkt na over wat dit voor voorteken kan zijn over de toekomst tussen jou en hem/haar.
C) Je neemt je vriend/vriendin op je baggagedrager achterop mee verder.
D) Je gaat naast je fiets staan en blijft maar nadenken waarom dit jou nu net op dit moment moet overkomen.
3.) Na een avondje stappen....
A) Reken je uit hoeveel muntjes van €0,02 cent je hebt uitgegeven en hoelang je erover doet om het weer teruig te verdienen met het minimum loon voor iemand van jouw leeftijd.
B) Denk je na of dit wel een geschikte datum was en of de stand van venus misschien je date verstoord heeft.
C) Ga je samen nog een romantische film kijken.
D) Vraag je je af of je echt verder wilt met deze persoon en of deze wel serieus genoeg is
4.) Waar zou je het liefste heen gaan met je eerste date?
A) Naar het historische museum.
B) Thuis blijven, omdat je in de horoscoop geleze hebt dat deze week je iets erg overkomt.
C) Thuis/in de bioscoop een filmpje pakken.
D) Naar een lezing over de liefde door een engelse foliosoof.
5.) Wat voor muziek zu je draaien als je met je vriend/vriendin alleen thuis bent?
A) De 17e symfonie van Beethoven.
B) Geen muziek, omdat de geluidstrillingen de spiegel kunnen breken en dat brengt 7 jaar ongeluk.
C) Filmmuziek uit Titanic.
D) Geen muziek, om eindelijk eens een serieus gesprek te voeren.
PB je antwoorden naar mij, en ik zal je vertellen wat voor een type je bent.!