VAKANTIE .. We hebben t al even gevierd op school.. Allee nfilm kijkn en daarna mt 2 andre vriendinnen door de schoolgehuppeld Je had al die hogere klasse moeten zien kijken We waren keimellig en t was gewoon grappuG:P
Ik heb woensdag met mn kranten met van die kaartjes 150 euro opgehaald en ik heb 170 huizen suc6 met je wedstrijd patty! Ik heb vrijdag een springwedstrijd
en wij dan hahaha. kga zo lekker kerst crossen haha. met jasper door de plassen springen.(niet erop hoor maar ernaast). dikke lol gaat dat worden. en lekker vies.
heb vandaag super lkkr op Thunder gereden!! Ik moest um zo rijden dat als ik alleen mn benen al aandrukte, dat ie dan gelijk naar beneden liep en helemaal ontspannen. Op het laatst kon ik gewoon mn teugels loslaten en dat bleef hij nog steeds heel ontspannen aan de teugel lopen. Echt super lief!! Hij was echt heeeeel ontspannen! Nu kan ik de hele week lekker daarmee oefenen!
ow jah veel plezier met je verjaardag ladyzwien en nog gefeliciteerd!!
ik ook door de plassen in de bak maar imer was echt supper ontspannen en gisteen hebben de shetjes voor het eerst LOS in de bak gecrosst. nu overal planken zitten en de ingang met een hek is kunne ze niet ontsnappen. en de pup sasja helemaal blij. en rennen. de eigenares was er wel blij mee kan ze rustig werken zonder dat sasja op sloooptocht gaat. haha. gefeliciteerd met de behaalde resultaten met de wetstrijden.