Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lschaap11 schreef:Ja, dat is vervelend. Waar woont die vrouw waar je nu een verzorgpony heb ? Ik zit ook met de afstand, ik heb geen eigen auto, en dat zal voorlopig wel niet en mijn ouders hebben ook geen zin om me altijd weg te brengen en ik moet het dus met de fiets doen. Dat vind ik prima, maar het moet wel een fietsafstand zijn, dus dat is best lastig te vinden inderdaad.
lschaap11 schreef:Ik zit inmiddels nog steeds te wachten, ben zo ongeduldig niet normaal![]()
Ik ben bang dat er iets is met mijn mail ofzo, dat ze wel iets teruggestuurd heeft maar ik het niet kan ontvangen, maar dat kan bijna niet. Tenminste , ik zou niet weten waarom dat opeens zou gebeuren...
Citaat:Meestal mail ik mezelf met BCC ook. Dan weet ik dat de mail in elk geval goed is en verzonden is...
Ssmarty schreef:Ik vind het wel een beetje raar. We zitten hier op bokt en dan quote je maar.
@ Lolacabana, je het trouwens een leuk paardje! Je woont al dichterbij dan de de meesten hier, maar helaas ook te ver. Als ik nou een auto had gehad..
xxmariska97 schreef:Heee
Ik had al eerder een reactie maar daar had nog niemand op gereageerd.
Dus bij deze plaats ik de link naar de advertentie.
http://www.bokt.nl/markt/ad/106066/bijr ... aangeboden
Hebben jullie nog tips?
x