Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariska32 schreef:een aantal jaar geleden [toen ik nog hoop had op een goede bijrijder] had ik een advetentie gezet voor mijn oer!sterke tinker.
telefoonnr in de advertentie gezet.
word ik gebeld door een gupje van een jaar of 10/12.
tot daar aan toe maar ze heeft zich niet voorgesteld of niets.....alleen de woorden,bokken of stijgeren?.......![]()
moet zeggen dat ze indruk heeft gemaakt want na jaren kan ik me het gesprek als de dag van gisteren herinneren.
capopjekop schreef:Overigens heb ik wel een keer de vraag gekregen of mijn pony's ook verplaatst mochten worden toen ik een verzorgster zocht. Ik schreef terug dat ze hier blijven staan en toen kreeg ik ook nog de reactie van: "Waarom doe je dat niet, dat kost je alleen maar minder geld."
capopjekop schreef:Ik had gehoopt ook iemand te vinden. Ik heb mijn beide shetten in het tweespan staan en sinds kort men ik ook met mijn welsh. Het lijkt me super om gezellig samen ritjes te maken en samen te lessen. Maar tot nu toe niemand die dat wat lijkt. Best jammer, maar ja, dan gaan ze onder het zadel maar aan het werk.
snoopydogy schreef:zo weer ff bijgelezen nog steeds op zoek voor mijn leuke tinker merrie een bijrijster maar heb geduld komt vanzelf hihi