Lianne86 schreef:Rienn.... Dat is wel heel vervelend! Heb je enig idee wat er gebeurd is? Kan ook goed zijn dat er op de wei iets is gebeurd natuurlijkIk had dat eerst ook heel erg hoor, maar dat kwam ook omdat dingen gedaan moesten worden.... En nu heb ik altijd wel dat mijn zusje/moeder erbij zijn, die dag nog gaan, staleigenaresse let ook op... dus het komt wel goed
Ik ben nu juist iets te makkelijk... Maar het ging gewoon zo goed, kan er nog steeds niet bij....(was het toch een knopje "lief paard" of had ie een winterdepressie die zich uitte in afreageren op mensen? :p) Dus mjah... Als ik zie hoe mijn paardje op haar reageert.. Heb er echt vertrouwen inSuper lieve meid ook, dus hoop dat het zo blijft gaan!!
Ik had laatst al een heel verhaald getypt, maar mijn vriend vond het grappig om de laptop uit te zetten.

Ik weet natuurlijk heel erg goed dat er iets op de wei kan gebeuren. Alleen weet ik 100% zeker dat daar niets is gebeurd. Ze heeft gelongeerd met touwtjes, een echte 'nee' voor mijn paard, haar ook verteld enz enz. Toch gedaan. De volgende dag gereden, was niets meer te beginnen met dat paard. Meisje vervolgens 2 dagen later mijn paard weer gelongeerd, in een veel te zware bak. Berichtje gekregen dat mijn paard niet goed liep, maar toch een half uur gelongeerd tot ze beter begon te lopen. Met gevolg, mijn paard is nu dus al ruim 2 weken niet goed.

Ze liep goed dacht ik, tot ik er vandaag opstapte. Je ziet het niet goed, maar voelt het wel duidelijk.
Maar fijn toch dat het zo klikt tussen jouw paard en dat meisje?! Klikt het nog steeds?