Ik meld mij ook even! Heb eigenlijk al mijn hele leven paarden van andere gereden en heb eigenlijk (op enkele uitzonderingen nagelaten

) altijd geluk gehad met paard & eigenaar!
Momenteel rij ik al geruime tijd een 6 jarige ruin, een schat van een beest! Ik heb nog nooit zo een goed paard onder mn kont gehad!!
In eerste instantie hadden we afgesproken dat ik in het weekend zou komen (zaterdag en zondag) en zij zou m door de week doen, maar ze heeft 3 weken geleden laten weten dat ik mag komen wanneer ik wil, moet haar dan alleen ff n smsje sturen zodat zij niet voor niks komt!
Paard staat op een mooie manege/pensionstal, met n binnenbak, buitenbak, springwei en ik rij vanuit t erf zo t bos in! Mag er alles mee doen, lessen, buitenrijden, wedstrijden en betaal hier helemaal niks voor!
Heb er totaal niet na gezocht, dit is heel toevallig via via op mijn pad gekomen en ben er heel erg blij mee!
Daarnaast weet ik wat voor een ellende het kan zijn, om een bijrijder te zoeken. Jaren terug reed ik een paard voor iemand en deze goede man had nog een merrie op stal staan waar niks mee gedaan werd dus hij had mij gevraagd om hier een bijrijder voor te zoeken, aangezien hij vaak in het buitenland was voor zn werk en ik daar op stal toch alles al zelf regelden.
Ook daar was t super, alles mocht, niks moet.. Geen bijdrage, en je kon t paard als "jou eigendom" beschouwen. Dus ik een advertentie op MP gezet, nou honderden reacties! Ook veel reacties waar ik eigenlijk niks mee kon, maar er waren een aantal meiden die toch geinteresseerd leken!
Dan maak je een afspraak met ze, en de helft komt niet eens opdagen zonder wat te laten weten!
Gelukkig na verloop van tijd toch een super meid gevonden! Alhoewel we beide niet meer bij deze man rijden (door verkoop paarden) zijn we nog steeds redelijk bevriend en spreken we mekaar regelmatig