Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Medie schreef:Lianne.. Nee.. ik heb gewoon gevraagd of dat ze het goed vond dat we alles eventjes op papier zetten zodat we beiden weten waar we aan toe zijn i.v.m. aansprakelijkheid enzo. Dit naar aanleiding toen ik er de eerste keer opstapte en ze zei 'als je er af valt ga je me toch niet aanklagen he' met een glimlach.. Toen dacht ik 'dat was nog niet eens in me opgekomen'. Wilde er verder niks raars inzetten ofzo.. maar ze was er niet van gediend.. nja, dan niet heIk wil ook niet aangeklaagd worden als haar paard ineens kreupel is en ik de schuld krijg ofzo.. zitten 2 kanten aan.
Medie schreef:0000 ik bedoel begeleiding van diegene die hem heeft doorgereden en hem ook daadwerkelijk kent. Ik snap je standpunt maar het paard 'verpesten' gaat wel erg ver. Als je les neemt doe je dat toch ook om te verbeteren en niet 'om het paard niet te verpesten'.
Medie schreef:Ja inderdaad jammer.. ik ben voorlopig wel afgekickt van al die eigenaren.. Heb met mijn vriend afgesproken om langzaam te gaan sparen voor een eigen paard.. kan nog wel even duren, maar toch! Ben er best wel klaar mee.. Jammer, want ik weet dat het ook heel leuk kan zijn en ga het natuurlijk voor nu wel missen..
xanthos111 schreef:Hey allemaal !
Had een maand geleden een reactie geplaatst dat ik een bijrijdpaard gevonden had maar jammer genoeg is hij nu verkocht. Mensen hebben mij een dag voor mijn les iets laten weten dat hij naar een andere eigenaar verhuisde.. Vond het wel jammer dat ze het mij niet eerder verteld hadden dat hij te koop stond want was wel van plan om hem anders over te kopen. Het klikte wel tussen mij en het paardje.
Dus startte ik mijn zoektocht sinds 2 dagen geleden opnieuw. En heb deze ochtend een reactie gekregen van een internationale springruiter die een bijrijder zocht voor 1 van zijn paarden en hij wilt mij les geven.
Ik was dol gelukkig ! Normaal ga ik volgende week dinsdag voor de eerste keer gaan rijden. Ben benieuwd hoe het gaat
Donnieboy schreef:Nog steeds geen reactie...
daarom nieuwe advertentie gemaakt vinden jullie het wat?
http://www.bokt.nl/markt/ad/161222/bijr ... middelrode
Denk dat het door de groote van de pony komt of god gunt het die arme pony niet
0000 schreef:Donnieboy schreef:Nog steeds geen reactie...
daarom nieuwe advertentie gemaakt vinden jullie het wat?
http://www.bokt.nl/markt/ad/161222/bijr ... middelrode
Denk dat het door de groote van de pony komt of god gunt het die arme pony niet
Voor dit soort pony's moet je ook ouders zien te bereiken en geen kinderen. Geen weldenkende ouder laat zijn 8/9/10 jarige alleen naar een verzorgpony gaan. Imo heb je veel meer kans als je deze advertentie ophangt op ponyclubs, ponyconcoursen of zelfs in de supermarkt.