madelene schreef:Ik zit hier met verbazing naar sommige berichten te lezen...![]()
Ik heb 4 paarden, rijd er zelf wedstrijdmatig intensief 1, en zoek de laatste 2 jaren een bijrijder die zelfstandig kan rijden in het bos.
Recreatief, wedstrijd matig, mennen alles kan... en ze hoeven er niks voor te betalen, alleen mee klussen...
Maar ik krijg dus gewoon niemand, want als ik de bijrijder niet betaal komen ze niet.. nou dan dus niet..
ik ga echt niet betalen voor iemand om mijn paarden te rijden...![]()
zo zie je maar...zelfs als het gratis is willen ze hier niet verzorgen en rijden.
Wel mensen gehad of gewoon echt helemaal geen interesse?
Scheelt natuurlijk wel in omgeving maar heb toch zelf wel het idee dat ze liever van alle gemakken voorzien zijn en klusjes niet iedereen aanspreekt. Wij hebben hier ook wel een tijdje moeten zoeken naar iemand. Scheelt wel veel dat de meiden/jongens in de omgeving vaak zelf al een paard hebben aan huis dus op fietsafstand is dan gewoon heel lastig voor de jongere mensen. Hier hoefde er trouwens geen klussen gedaan te worden gewoon bezig zijn met het paard en meer niet. Maar duurde ook wel even. Ook dat zoekende mensen gewoon niet reageren op mail als je hun een aanbod doet dat snap ik niet is het dan niet goed genoeg ofzo. Meeste mensen checken toch dagelijks hun mail is het dan zoveel moeite om even wat terug te sturen.