Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:Ik heb weer wat bijgelezen en de een ook nog steeds op zoek en de ander hopelijk voorzien! ik ga duimen voor blijvertjes![]()
Ik had een meid van 14 jaar die zondag direct de spullen moest inleveren van haar ouders en niet meer terug mag komen....omdat ik aangaf dat ze wel erg vaak ziek was en dat ik er wel rekening mee houd dat ze komt en dat ze even eerder moet aangeven dat ze ziek is en niet pas om 16.00 uur....
xEmilieLx schreef:Ik kom ook weer eens binnen vallenAls ik het zo lees heb ik het redelijk goed getroffen met mijn bijrijdpaard, of heeft de eigenaresse het goed met mij getroffen
In ieder geval, heb ik dus een prachtig bijrijdpaard, voor 80 euro in de maand mag ik eigenlijk alles doen wat ik wil, 2 keer in de week rijden en zo vaak verzorgen als ik wil. Hoef geen klusjes te doen als ik overal en alles maar gewoon netjes opruim zoals het hoort. Ik word alleen een beetje gek van het fietsen want ik heb elke keer tegenwind! Grrrr, 15 km fietsen en dan tegenwind
Dus emilie gaat haar scooter rijbewijs zo snel mogelijk halen want dan kan ik nog meer doen
Ik hoop dat jullie snel, goede en fijne bijrijders of bijrijdpaarden vinden. Waar jullie tevreden mee zijn
sander_lotte schreef:Ik kom ook nog eens een update plaatsen.
Hier begint het weer vooruit te gaan. Meisje van in de buurt (6 jaar) lijkt echt te willen! Ze heeft vorig jaar 1 keer een ponykamp mee gedaan, voor de rest geen paardrijlessen. Ik heb haar al regelmatig op Romeo gezet, ze vindt het altijd geweldig. Dinsdag was ze weer hier, toen heb ik Romeo aan de longe gehangen en hem zo laten stappen met het meisje erop (eerste keer dat ik Romeo niet aan het hoofdstel vast had).
Plots vraagt het meisje of ze ook eens mocht proberen om te draven. Het ging verbazingwekkend goed, ik stond zelfs versteld van het lichtrijden! Ok, er waren een paar hobbeltjes, maar 8 keren van de 10 deed ze het lichtrijden helemaal goed. Romeo stoorde zich er niet aan, hij draafde gewoon met lange teugel in een ontspannen drafje![]()
Kijk eens wat een leuk stelletje:
http://img690.imageshack.us/img690/7311 ... 012127.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/5445 ... 012136.jpg
Ik denk dat zij Romeo wel wil blijven rijden! Haar voeten vallen wel steeds dieper in de beugels en ze houdt de teugels nog niet goed vast, maar dat nemen we haar niet kwalijk. Ik vind het geweldig dat Romeo ook zo braaf was, hij luisterde echt perfect.
Dat meisje van 19 gaat normaal gezien ook nog komen, ben ik ook nog steeds benieuwd naar...