nike & ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*gaat kijke 
bij mariska en nike tog wel
+ de eend nog

|

beetje fris ofzo?? of schrok tie ergens van?
hehe..
) en zaterdag mochten we alweer licht aan het werk in de bak
2 weken eerder dan verwacht dus..heel fijn natuurlijk. Dus heb een btje gestapt en gedraafd en we rijden nu met een elastiek zodat ie beter zn rugspieren gaat ontspannen (ze zijn overspannen) en hij pakt t erg goed op, hij gaat dr niet in hangen enzo
duss t gaat de goede kant op 

..
Ik was me dood geschrokken, zadel gecontroleerd of t niet ergens irriteerde en toen er buiten weer opgegaan. Ik zat er nog maar net op en hij gaf alweer gas vooruit. Heb hem toen een tijd op een grote volte gezet met teugels goed op maat en langzaam ontspande die weer.
Hooi!! Ik ben hier voor het eerst, ik heb sinds kort 2 bijrijpaardjes waarvan 1 waarschijnlijk ook mijn verzorgpony gaat worden
En ik dacht laat ik me hier eens melden!! Omdat ik nog geen foto's heb van mij bijrijpony alleen van de andere pony!! Het is een shetje van 3 jaar oud. We zijn haar nog een beetje aan het inrijden maar de stap en draf zitten er goed in! Alleen wil af en toe de rem het niet doen, halthouden is dus een probleem. Het is een lieve pony maar ze heeft last van haar tandjes omdat ze aan het wisselen is. Daarom is het bitje een groot probleem.En ik ben niet te zwaar voor der en ook niet te groot!!!. Maarja genoeg gekletst hier de foto's(als het niet gewoon mag dan moet het maar even gezegd worden dan zet ik ze over in een link!!)
:P..
:D