Tis heel simpel, je zoekt iemand die zelfstandig met je paard om kan gaan en die niet je paard verpest... Want ik weet niet hoe gevoelig jouw paard daarin is, die van mij merk ik als er iemand met een te strenge hand op heeft gezeten dat meteen... Hij is heel makkelijk te rijden, ook netjes, zolang je hem voorwaarts rijdt..
Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om een hele slechte ruiter op je paard te laten... Vooral niet na "zo maar naar buiten" etc. En als je paard al zo op haar reageert...
Even eigen updateje:
Mijn paardje was zo lekker aan het testen, vervelend doen met opstappen etc. Sinds dat de nieuwe verzorgster er is, is ie daarmee gestopt spontaan? Ze kon zo op hem opstappen en wegrijden... Terwijl ik hem zelfs nog vast had (wat de afgelopen maanden een sprong achteruit was....) Vind het echt fijn om te zien dat het zo klinkt tussen die 2... Hij mag haar wel! Das al bijna een wonder :p (veel kont naar je toe draaien in de stal gehad...) maar mjah... De eerste keer rijden was ik erbij... Het was natuurlijk wel wennen, maar als ze mij hadden gezegd dat ze er al een paar weken op reed, had ik het bij wijze van ook geloofd