Mijn naam is Nathalie vos, 16 jaar oud en ik ben op dit moment op zoek naar een verzorg/bijrijd paard of pony om te vertroetelen en om van te leren.
Ik zag dat u uw paard te koop had staat vanwege tijdgebrek en vroeg me af of ik niet een deel van die tijd zou mogen compenseren een paar dagen in de week? Ik ben ook bereid om daarbij de overige dingen op stal te doen zoals uitmesten, invetten etc. en om een kleine bijdrage per maand toe te voegen.
Ik zou eerder zeggen "compenseren voor een paar..." En "bijdrage te betalen"
Dat vind ik zelf mooier staan.
cherell0
Geplaatst: 20-05-13 19:47
ik heb het altijd gewaardeerd als mensen spontaan durven te zijn (en ik vind dat zeker bij onzekere mensen ook zeker beloont moet worden )
uiteraard heb je altijd mensen die het niet op prijs stellen , maar dan heb jij in ieder geval je best gedaan. en kan je nooit denken , had ik maar ....
brutale mensen hebben de halve wereld
wat betreefd mijn onderschrift , meestal ben ik lief met goede mensen kennis
Golden_Angel
Geplaatst: 20-05-13 19:51
er is een reden waarom ik mail/bel en niet zo ben iemand voor zijn neus sta.... ik heb freaaaaaaking faalangst.
toch ben ik wel brutaal... ik weet het klopt niet helemaa maar het is zo als ik ergens voor moet gaan staan dan o nee maar als iemand iets verkeerds zegt, BEM direct er boven op
haha , ik ken het ... helaas ben ik ook nog eens autist . toch , probeer jezelf een schop onder je kont te geven (vraag eventueel of een vriendin mee wil gaan voor morele steun )
nee dat ziet er lekker uit dan denken ze; dat kind durft neit eens alleen te gaan.
bij kennis maken gaat zoiezo mijn mams mee, gewoon om te kijken waar ik terecht kom omdat ik ja ook een aantal van die grapjassen heb gehad...
MyHu
Geplaatst: 20-05-13 20:01
cherell0 schreef:
haha , ik ken het ... helaas ben ik ook nog eens autist . toch , probeer jezelf een schop onder je kont te geven (vraag eventueel of een vriendin mee wil gaan voor morele steun )
Als je alleen gaat is dat vaak meer kans op ja, igg, bij ons wel.
En ik verveel me ik wil wel eve helpen met zoeken naar een vp stur me dan een pb
cherell0
Geplaatst: 20-05-13 20:12
Golden_Angel schreef:
nee dat ziet er lekker uit , dan denken ze; dat kind durft niet eens alleen te gaan.
gehad...
als je bij mij zou aan bellen zou ik dat nooit denken misschien ben ik daar te nuchter voor o.i.d. ja in je eentje heb je meer kans , maar als je dat echt niet durft , is alles beter dan niets . je kan ook vragen of je vriendin dan even om een hoekje wil wachten wij deden dat vroeger wel voor elkaar
misschien ben ik er met m'n 21jr. teveel uitgegroeid en is het wereldje erg verandert het is jammer dat jullie hier niet in de buurt zitten , ik weet nog 2 paarden en een pony waar misschien wel iemand mag verzorgen/bijrijden .
dus als er wel iemand in de buurt zit PB even dan leg ik uit hoe en wat
dat jullie dat durfen. Ik vind het al dood eng om iemand te mailen. Bij bellen bedenk ik in me hoofd helemaal hoe ik het ga zeggen. en aanbellen of normaal vragen gaat echt heel moeijlijk. vooral bij mensen die ik daarna nog tegen kan komen als het mislukt is. Bij wild vremde maakt het me niks uit.
cherell0
Geplaatst: 20-05-13 22:05
nog iets wat ik deed (ben een geval apart , maar dat terzijde ) iedereen die vroeg hoe het met me ging , het kan beter , ik wil een verzorg/bijrijd paard maar kan er geen vinden . en mijn moeder vertelde het ook tegen iedereen die het horen wilde (en zij heeft een gigantische kennisen kring)
Edith : was iets vergeten
Lisse
Geplaatst: 21-05-13 13:13
AnikaTje schreef:
Gistria schreef:
ik vind geen verzorgpony in Mol (België)
Hè landgenoot Al eens op Kapaza of 2dehands gekeken? Daar staan er heel veel.. Succes!
nee ik blijf zoeken dus als je iemand kent stuur maar een pb!
i_horses152
Geplaatst: 21-05-13 17:56
Hee,
Het is misschien een beetje raar dat ik hier in een keer komt binnenvallen. Maar ik heb sinds kort een account aangemaakt omdat ik al heel heel heel heel heel erg lang een verzorgpony zoek. Ik woon in Arnhem en zou hier heel graag een verzorgpony willen hebben. Ik heb gezocht en gezocht..... Maar nog steeds niks gevonden.. Dus ik probeer het via zo. Ik ben 15 en heb jammer genoeg maar 3 jaar rijervaring, ik ben gestopt omdat ik het niet zo leuk had op de manege. Maar ik mis de paardjes verschrikkelijk! Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven?
Hey allemaal ! Wilde toch even mijn verhaal neertypen!
Was reeds al een tijdje opzoek naar een verzorg/bijrijdpaard. Nu zag ik dat er in mijn omgeving mensen een bijrijder zochten voor hun 4 jarige ruin. Hier ben ik meteen op in gegaan en ben vorige zondag eens weesten rijden. Het is mij echt goed af gegaan en mag vanaf nu zoveel komen rijden als ik wil! Het paardje stond al een tijdje stil en kent nog niet goed de beenhulpen maar wat een lieverdje is het zeg! Ik mag zoveel komen rijden als ik wil. Het enige wat ze van mij vragen is het paardje verzorgen en berijden. Al de rest doen de eigenaars. Nu gaan ze de 1e 5 lessen van hun privé instructeur betalen voor mij zodat ik het paardje goed leer kennen.
ik heb net gemailt naar iemand die een bijrijder zoekt voor een 5 jarige palomino Adalusiër dekhengst!!! :D 2 uur geleden gestuurd en in die 2 uur al wel 100 keer gekeken of ik al antwoord terug heb ;o
Ik ben gewoon zo verlieft op dat hoofdje van het beestje!!