Zoek schreef:Welkom Karin.... Jammer dat het zo gegaan is maar je kon je soms niet vinden in ons omdat wij zolang deden zoeken en jij er twee had... nu weet je hoe moelikijk het is om de juiste te vinden die je ook echt kan vertrouwen
je had zoveel lol maar achter je rug om dit
O, maar dat wist ik wel hoor, natuurlijk kun je nog niet na een paar weken zeggen dat het goed gaat, dat heb je zelf ook gehad. Verzorgers die een tijdje het erg leuk doen en dan ineens weggaan of wat dan ook. Ik denk dat je pas kan zeggen dat je een goede verzorger heb als degene het een jaar vol tevredenheid doet
Overigens heb ik nog 1 van de 2 verzorgers, maar die loopt alleen met mij mee. Degene die nu weg is vertrouwde ik genoeg om het alleen te laten doen. Extra vervelend als degene gewoon achter je rug om dingen doet die je niet wilt
Gelukkig heb ik een lieve stalgenoot die Isa tijdens mijn vakantie wil verzorgen
Ik ga over 1 1/2 maand en voor die tijd een betrouwbare verzorger te vinden is niet te doen. En eigelijk hoeft het voor mij even niet meer. Ik wil alleen nog iemand die samen met mij met Isa aan de slag wil met Parelli. Gewoon gezellig, geen verzorger
je had zoveel lol maar achter je rug om dit