idd! vandaag was ze weer bezig.. wel al gelukkig wat minder dan gistere
Vandaag was best wel grappig... ze ware achterom bij mariska en nike met zo'n groot vrachtwage/heftruck ding bezig een boom + wortels uit de grond te halen. De pony's waren er helemaal bang voor, dus ik met Nike aan me hand ernaar toe (wel in de wei maar was best dichtbij) En Nike echt zo heel rustig staan te kijke..beweegd dat ding echt die kop van Nike Hoe kan dat? Mja, en Nike ging rollen.. nu mocht k bij der kome (ze is nogal bang dan en wil t liefste weer opstaan) En toen ging ze zich zitte die mannen daar allemaal lachen en dat dat niet ging enz.. ikke: t gaat echt wel, zie je tog
k krijg iets bijgeloofigs Iedere keer als k met me paardrijhandschoene rij gaat t niet goed,,rij k zonder gaat t wel goed. (3 x mee gereden maar) En nu doe k niet zo snel meer me handschoene aan
haha,, ik heb nooit echt met gereden.. wel handschoenen gehad en als t echt heel koud was dan wel aandoen maar dan merkte ik der niks van. Heb ook dinge gehad zonder vingers (vingertoppies deraf) maar bij dees wel,, agja.. dat denk ik nu,, maar heb der pas 3 keer mee gerede
Hierbij wil ik mij dus aanmelden.. ik ben lieneke aka nonixjuh, mijn verzorgpaard heet vivaldi, en mijn oude verzorgpaard nonix ( vandaar mijn penny naam.. ) ben 13 jaartjes, en verzorg vivaldi vanaf hij er is ( al een jaartje ) en nonix heb ik daarvoor 4 jaar 'ge pennypoetst' Hij is helaas afgemaakt wegens atrose..
Nou, wat wil je nog meer weten?
Laatst bijgewerkt door Vliendertje op 18-12-05 20:00, in het totaal 2 keer bewerkt
leuk dat je erbij bent wel jammer van het paardje. ik ree alleen op wetstrijden met handschoenen ik heb winterbloed na een kwartiertje in de kou worden me handen vanzelf warm. `kga zo chicago kijken heb aleen een paar stukjes van de nederlandse muzical. morge mis meer. ook kerststukjes gemaakt was gezelig.
vandaah onderlinge wedstrijden op manege, en ik ging iemand ( nouja 3 iemanden ) helpen met het paard klaarmaken.. Nou, eerst kreeg ik een smsje van de eerste ( die ook op mijn verzorgpaard ging ) of ik hem alvast klaar wou maken, omdat zij te laat was ivm sneeuw. Nou, ik bezig met poetsen, ging die naar mij happen.. dus ik *pets* dat mag niet.. deeti zijn hoofd omhoog, bam ketting kapoet.. Grom.. dus maar een gewoon halstertouw aan gedaan. Toen ik hem lekker had gepoetst, kwam ik erachter dat hij zijn deken had gesloopt vanacht ( heel gat voorin.. ) Nouja, hij kan nog wel mee.. Toen vroeg of iemand even ringmeester wou spelen, omdat die gene ook te laat was door het weer Dus snel die wortel op stal gezet, en ring meester gespeelt, kwam andere verzorgster van willie eraan, had ze te weinig tijd om in te vlechten, dus dan alleen maar de staart doen met een baby blauw lintje.. 'jeuj' Haha. Nouja, zei erop uiteindelijk 2e geworden, met 1 punt verschil ( eigenlijk hadden ze even veel punten, maar de ene had het paard ingevlochten en willie niet helaas) Nou, goed toch voor de eerste keer, en meteen proef L2 tegen allemaal andere mensen met oudere paardjes!? Daarna een beetje rond gehangen, en weer ring meester geweest, 3 staarten ingevlochten en toen vroeg er 1 of ik wou helpen schrijven ( met jureren ) Tuurlijk wou ik dat! dus dat de rest van de middag gedaan.. Toen aan het einde nog even slobber gemaakt, waar die wortel lekker van smulde.. en ik ben naar huis heen gegaan..