hoe doe je dat dan bij zo'n pensionstal?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cherell0 schreef:Deetjeeuh schreef:Hmm, ik twijfel!
Heb laatst ook gewoon bij de buren aangeklopt of ik misschien op hun dochtertje mocht oppassen, stond ook doodsangsten uit xD
Maar ze zeiden uiteindelijk gewoon ja! Dus mag binnenkort nog eens langskomen om kennis te maken enzo :Q
Alleen, zit wel een beetje te twijfelen of ik wel genoeg tijd heb voor een verzorgpony...
hoeveel uur moet je oppassen dan ? en is dat vooral in de avond ?
Emmavhx schreef:pissoe schreef:hoi
als ik 5/6 km fiets ongeveer 25 min staat er verder op 1 fries en shetlander
die ik kan verzorgen en recreatief rijden
als ik 30 euro per maand betaal voor 1 X per week
het is niet zo ver
en het is en fries en ik ben gek op Friese paarden
en hij rijdt bit loos
ik moet dan wel best wat geld opsparen maar het is de moeite wel waard denk ik
zouden jullie dat dan doen?![]()
MVG
Ik zou het niet doen, omdat ik geen 30 euro wil betalen.
evita2 schreef:heey, ik woon samen met mijn ouders in op een boerderij met een 10 eigen paarden. en wij kunnen met zijn 3e (ik me ma en me zusje) niet alle 10 de paarden op 1 dag rijden dus wij hebben ook al een verzorgster voor 1 paard. maar er staan over het algemeen nog altijd 6 paarden stil. maar bij ons is het zo dat wij geen advertenties plaatsen omdat wij vinden dat de mensen die echt willen zelf met het eigen initiatief langs moeten komen. dit kan op afspraak of gewoon een keer langs komen. Hier hebben wij meer respect voor en ik denk dat dit bij meerdere stallen wel het geval kan zijn. dus ik zou als ik jullie was ook eens bij een privé stal, paardenhouderij of een boerderij met paarden langs gaan.
Ik hoop dat dit sommige mensen met deze info aan een verzorg paardje kunnen krijgen