En welke iso en witbalans heb je hem gezet..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lelanie schreef:Ier,hoe stel jij je wit balans in dat krijg ik nooit voor elkaar.
En welke iso en witbalans heb je hem gezet..
Lelanie schreef:Het gaat erom dat ze door iedereen is gewaarschud.
Zoveel kinderen daar al verkracht zijn en dit dan niet wil met haar gebeurt.
Waarom denken jullie dat Mar er niet komt?En dom kind etc word niet zo bedoelt.Maar als ze al maanden gewaarschuwd word door iedereen in der omgeving,is zei dom bezig op dat moment.En tja veder der eigen verantwoordelijkheid.Maar ik zal er alles aan doen als ik merk dat ik weet hij kinderen thuis krijgt(ponys staan thuis)dat ik terug naar de rechter stap.Niet alleen over Felies dan hoor als is sinterklaas die er komt
Veder doen wij dit over pb.En de rest geen last meer van
Anora schreef:Lelanie schreef:Het gaat erom dat ze door iedereen is gewaarschud.
Zoveel kinderen daar al verkracht zijn en dit dan niet wil met haar gebeurt.
Waarom denken jullie dat Mar er niet komt?En dom kind etc word niet zo bedoelt.Maar als ze al maanden gewaarschuwd word door iedereen in der omgeving,is zei dom bezig op dat moment.En tja veder der eigen verantwoordelijkheid.Maar ik zal er alles aan doen als ik merk dat ik weet hij kinderen thuis krijgt(ponys staan thuis)dat ik terug naar de rechter stap.Niet alleen over Felies dan hoor als is sinterklaas die er komt
Veder doen wij dit over pb.En de rest geen last meer van
Als ze al zo veel gewaarschuwt word, waarom vind je het dan nodig om haar
meteen te veroordelen. Tis haar eigen keus en eigen risico.
Snap die schuine zin niet?